DOLAR
EURO
ALTIN
BIST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Kocaeli 18°C
Çok Bulutlu

SEDAŞ’ta Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yepyeni Bir Dönem

SEDAŞ’ta Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yepyeni Bir Dönem
17.04.2016
848
A+
A-

SEDAŞ’ta Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yepyeni Bir Dönem

 

SEDAŞ Elektrik Dağıtım hizmetlerinde sürdürülebilir müşteri memnuniyetine odaklandı.SEDAŞ bilişim teknolojileri temeline dayanan müşteri ilişkileri yönetimi projesiyle süreçlerine hız kazandıracak. Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY) sistemi ile yepyeni bir döneme giren SEDAŞ, müşteri  ile birebir temas sağlayarak tüm müşteri talep ve önerilerini artık tek kanalda ve uçtan uca yönetecek.

 

Müşteri memnuniyeti ön plana çıkıyor

 

MİY sistemi ile SEDAŞ müşteri hizmetlerine hız kazandırırken aynı zamanda kaliteli hizmet için bilişim teknolojilerden de yararlanıyor. SEDAŞ’ın Sakarya, Kocaeli, Bolu ve Düzce İllerinde bulunan müşteri hizmetleri merkezlerindeki müşteri temsilcileri tüm talepleri aynı sistem üzerinde yöneterek ilgili departmanlar arasında evrak ve bilgi akışını bu program üzerinden gerçekleştiriyor. SEDAŞ müşterilerinden gelen arıza ihbarları, kaçak ihbarları, talep ve önerileri ilgili birimlerine iletilmesini, çözümlenmesini ve müşteriye geri dönüş yapılmasını teknolojiye ayak uydurduğu MİY programı üzerinden sürdürüyor. MİY projesi SEDAŞ bünyesindeki çalışanların işlerini kolaylaştırması ve geriye dönük raporlamalarda yapabilmeleri nedeniyle kısa sürede tüm çalışanların beğenisini de kazandı. MİY sistemi sadece müşterilerin değil çalışanların kendi süreçlerini yönetirken ihtiyaç duyacakları hizmet taleplerini de iletebilecekleri bir alan olarak hizmet veriyor. MİY üzerinde, Müşteri Hizmetleri, Çağrı Merkezi, İdari İşler Yardım Masası, ICT Yardım Masası ve Evrak Kayıt sekmeleri de çalışanların taleplerinin alınmasında kullanılıyor. MİS sistemi çoklu kanal müşteri hizmetleri, kullanılan sistemlerde entegrasyon, anlık veri analizi ve raporlamalar, yönetmeliklere uyum ve sertifikasyon, deneyim ve bilgi bankası özelliklerini üzerinde barındıran ve bu fonksiyonlarıyla müşteri dostu bir bilişim programı olma özelliği taşıyor. SEDAŞ’tan Elektrik Dağıtım Hizmetlerinde Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti sağlayacak “Mi4biz” bilişim alt yapısında sunduğu imkanlarla, SEDAŞ’ın faaliyetleri için her konu başlığında ayrı bir süreç tasarlayabilmesine ve her sürece farklı eskalasyon süreleri tanımlamasına da olanak sağlıyor.

 

SEDAû_Biliüim_Tabanlç_MÅsteri_òliskileri_Yonetimine_Geciyor SEDAû'ta MÅüteri òliükileri Yînetiminde Yepyeni Bir Dînem

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.