DOLAR
EURO
ALTIN
BIST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Kocaeli 17°C
Çok Bulutlu

TÜKODER Gölcük Şubesi Muhterem Aslan, “HER AY FATURALARINIZI KONTROL EDİN”

TÜKODER Gölcük Şubesi Muhterem Aslan,  “HER AY FATURALARINIZI KONTROL EDİN”

TÜKODER Gölcük Şubesi Muhterem Aslan,

“HER AY FATURALARINIZI KONTROL EDİN”

İlçemizde bulunan Tüketiciyi Koruma Derneği (TÜKODER) Gölcük Şubesi Başkanı Muhterem Aslan şu sıralar internet dolandırıcıları ve GSM operatörleri hakkında oldukça şikayet alındığını dile getirerek şu sözleri söyledi: “2013’de şikayetlerin yüzde 22’sini internet sektörü aldı. Her geçen gün artış gösteren internet kullanımındaki yoğunluk, beraberinde de şikâyetlerin yaşanmasına neden oldu.

Tüketiciden çok fazla şikayet alıyoruz

Başkan Aslan, “İyi niyetli olmayan internet siteleri tarafından stoklarda bulunmayan ürünlerin satışa sunulması, satın alınan ürünlerin beklenildiği gibi teslim edilmemesi ve ayıplı ürün ya da hizmet sunan siteler, e-ticaret sektörü Tüketicilerin en fazla şikayet ettiği üçüncü sektör ise yüzde 11 şikayet oranı ile iletişim olurken en fazla şikayeti ise GSM operatörleri aldı. En fazla sorun yaratan konu açık hatlardı, binlerce vatandaş icralık oldu, almadığı hizmetlerin ücretini ödedi. Kampanyalarla tüketicilerin dikkatini çekmeye çalışan operatörler ise tüketiciyi arada bırakarak mağduriyete neden oldu” dedi.

“Özellikle GSM operatörleri şikayeti fazla “

TÜKODER Gölcük Şubesi Başkanı Muhterem Aslan, “Şu sıralar GSM operatörleri hakkında oldukça şikayet eden bir çok vatandaşımız var. Dün bir teyzemiz bize gelerek şu açıklamalarda bulundu: ’Ben yaşlı başlı bir insanım, kızım bana bir telefon hediye etti. Benim faturam 30 TL olarak ayarlandı. Torunum gelmişti bana o telefonu biz yokken kurcalamış, onlar gittikten sonra hattım kapandı. Bayiye gittiğimde ise bana 700 TL bir borcum olduğunu söyledi, bende kaymakamlık binasına gidip bunu sormak isterken tüketici derneği başkanı ile karşılaştım durumu ona anlattım oda bizlere yardım etmek için elinden geleni yaptı, ama operatör siz kullandınız diyerek bu borcu ödememi söyledi. Bende şimdi insan hakları mahkemesine dava açtım” dedi. Bizlerde şu sıra bu olaylar çok görülüyor. Bizlerde vatandaşlarımıza çok dikkatli olmasını belirterek her seferinde fatura takiplerini yapmalarını istiyoruz diyerek vatandaşlara seslendi.

 

DSC_0019

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.