DOLAR
EURO
ALTIN
BIST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Kocaeli 38°C
Sıcak

ATÖLYE ÇALIŞMALARI ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONUNU YÜKSELTİYOR

ATÖLYE ÇALIŞMALARI ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONUNU YÜKSELTİYOR

Uygulamalı Eğitimlerle Ezberci Sisteme Son!

Uğur Koleji ilkokuldan başlayarak verdiği atölye çalışmalarıyla öğrencilerin bilgi ve becerilerini artırıyor; özgüven ve motivasyonlarına katkı sağlıyor. Öğrencilerin interaktif bir sistemle katıldığı atölye çalışmaları arasında strateji ve akıl oyunları, tasarım, karikatür, sinema-felsefe, drama, origami, mandala, taş boyama gibi birçok dikkat çekici atölye çalışması yer alıyor.

Öğrencilerin ders başarısında nelerin etkili olduğu üstüne birçok çalışma yapılıyor. Bu başarıyı etkileyen faktörler arasında ise eğitim sistemi ve öğretmenin özelliklerinden motivasyon ve beceriye kadar birçok etken konuşuluyor. Türkiye’nin en köklü eğitim kurumlarından Uğur Koleji ilkokul, ortaokul ve lise sınıflarında düzenlediği atölye çalışmalarıyla öğrencilerin kendini geliştirmesine en çok yardımcı olan uygulamalı sistemi hayata geçiriyor. Atölye çalışmaları öğrencileri ders yoğunluğundan ve sınav stresinden uzaklaştırarak; fiziksel, zihinsel, bilişsel ve sosyal gelişimini sağlarken disiplin, hedef ve başarı kombinasyonunu daha kolay oluşturmalarına yardımcı oluyor.

Öğrencilerde sorumluluk algısı güçleniyor

Öğrencilerin atölye çalışmaları sayesinde enerjilerini attıklarını, sosyal bir gruba ait olmaya başladıklarını ve bu aidiyetin öğrenciye mutluluk verdiğini belirten Uğur Koleji Genel Müdürü Haluk Koçak, “Çevresinin desteğini kazanan öğrencinin kazandığı başarı sayesinde motivasyonu artar, disiplin sahibi olur. Bunların derse yansıması sonucunda da başarısı yükselir. Bu yüzden biz Uğur Koleji olarak okullarımızdaki atölye çalışmalarına büyük önem veriyoruz” dedi.

Türkiye’de yıllardır ezberci sistem nedeniyle başarının sadece kağıt üzerinde kaldığının konuşulduğunu sözlerine ekleyen Haluk Koçak “Bir öğrencinin öğrenmesinin en kolay yolu uygulamalı eğitim almasıdır. Atölye çalışmalarında birçok konuda hem keyif alan hem de uygulamalı eğitim alan öğrenciler kendilerini daha kısa sürede kalıcı olarak geliştirme şansını da yakalıyor.” dedi

Uğur Koleji’nde öğrenciler ilkokuldan başlayarak mezun olana kadar; strateji ve akıl oyunları atölyesi, tasarım atölyesi, hobi atölyesi, resim atölyesi, fotoğraf atölyesi, gitar atölyesi, dans atölyesi, karikatür atölyesi, sinema-felsefe atölyesi, drama atölyesi, yemek atölyesi, origami atölyesi, mandala atölyesi, taş boyama atölyesi, seramik atölyesi, hama atölyesi gibi birçok farklı atölye eğitimi alıyor.

Uğur Koleji Hakkında

1990 yılında Kemal Koçak tarafından kurulan Uğur Koleji’nin Florya, Beykent ve Beylikdüzü’nde şubeleri bulunuyor. Florya Şubesi’nde anaokulundan, liseye kadar; Beylikdüzü’nde anaokulundan, ortaokula kadar; Beykent şubesinde ise sadece anaokulu seviyesine eğitim veren Uğur Koleji’nin Florya Şubesi’ndeki lisesi Anadolu Lisesi statüsünde.

atolyecalismalari1 ugurkolejigenelmuduruhalukkocak

 

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.