DOLAR 7,8035
EURO 9,4912
ALTIN 462,15
BIST 1.336
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Kocaeli 19°C
Az Bulutlu

Goncagüller anaokulundan Malatya’ya sevgi köprüsü

Goncagüller anaokulundan Malatya’ya sevgi köprüsü

Goncagüller anaokulundan Malatya’ya sevgi köprüsü

Gölcük İlçe Mili Eğitim Müdürlüğünü başlatmış olduğu Değerler Eğitim Projesi kapsamında okullarımız bir dizi etkinlikler düzenliyor. Gölcük Goncagüller Anaokulu Mutlu Tavşanlar sınıfı öğrencileri “Kardeşlik ve birlikte yaşama” konulu proje ile Malatya ili Akçadağ ilcesindeki seyler köyü Aliseydi Gülşah İlkokulu anasınıfındaki arkadaslarına resimler yapıp mektup hazırladılar.

 

Saçındaki tokayı zarfa koyarak herkesi duygulandırdı

 

Gölcük İlçe Mili Eğitim Müdürlüğünü başlatmış olduğu Değerler eğitim Projesi kapsamında Gölcük Goncagüller Anaokulu Mutlu Tavşanlar sınıfı öğrencileri “kardeşlik ve birlikte yaşama” değerler eğitimi kapsamında Malatya ili Akçadağ ilçesindeki Şeyler Köyü Aliseydi Gülşah İlkokulu anasınıfındaki arkadaşlarına resimler yapıp mektup hazırladılar. Ayrıca sınıflarında bulunan ve kendilerine ait oyuncaklarını arkadaşlarıyla paylaştılar. Esmanur Sarıçiçek adlı öğrenci saçındaki tokayı çıkararak mektup zarfına koyarak öğretmenini ve arkadaşlarını duygulandıran örnek bir davranış sergiledi. Gölcük Goncagüller Anaokulu Mutlu Tavşanlar sınıfı öğrencileri kolileri kendi elleriyle teker teker yerleştirdiler ve kapattılar. Sınıf öğretmeni Figen Kayış öğrencilerine hem paylaşma duygusu yaşattıklarını hem de farklı kültürde olan arkadaşlarıyla karşılıklı mektuplaşarak iletişim kurmalarını sağladıklarını Bu tarz çalışmalarla çocuklarda toplumsal birlik beraberlik duygusu kazandırdıklarını ifade etti.

 

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.