DOLAR
EURO
ALTIN
BIST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Kocaeli °C
Reklam

ALO 185 personeline KO-MEK’ten eğitim

ALO 185 personeline KO-MEK’ten eğitim

KO-MEK, İSU Genel Müdürlüğü 185 çağrı merkezi personeline telefonda etkili iletişim teknikleri eğitimi verdi.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi İSU Genel Müdürlüğü 185 çağrı merkezi personeline telefonda etkili iletişim teknikleri eğitimi verildi. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Meslek ve Sanat Eğitimi Kursları ile ortaklaşa gerçekleştirilen eğitimler sonucunda, 22 personel eğitim aldı. Eğitimlerde iletişim noktasında 7 gün 24 saat kesintisiz biçimde hizmet veren Alo 185 Çağrı Merkezi’ne, istek, şikâyet ve ihbarları en iyi şekilde değerlendirme, en kısa sürede çözüme ulaştırılması gibi iletişim teknikleri konularında bilgiler sunuldu.

EĞİTİMLERİ TAMAMLAYANLAR SERTİFİKA ALDI

İSU Merkez Laboratuvarı toplantı salonunda verilen eğitimler tamamlandıktan sonra düzenlenen programla kursiyerlere sertifikaları verildi. Törene Müşteri Hizmetleri ve Kurumsal İletişim Daire başkanı Nafiz Kızılkaya, İnsan Kaynakları ve Eğitim Daire Başkanı Hüseyin Hakkı Akbulut, İletişim Şube müdürü Fikri Alper Engin, Eğitim Şube Müdürü Ali Fazıl Demir, KO-MEK Genel Koordinatörü Lokman Ceyhan ve birim sorumluları katıldı.

DEMİR’DEN KO-MEK’E TEŞEKKÜR

Sertifika töreninde konuşan İSU Eğitim Şube Müdürü Ali Fazıl Demir, İSU olarak sürekli yapmak istediğimiz bu tür eğitimlerin ilkini KO-MEK ile gerçekleştirdik. Çağrı merkezlerinin kurumların görünmeyen yüzü olduğunu ifade eden Demir; “Telefonda konuşma şeklimiz ses tonumuz o kurumların çalışanlarının tümünü temsil eder. Ben bu çalışmada bize destek veren Halk Üniversitesi KO-MEK’e ve tüm çalışanlarına teşekkürlerimi sunuyorum” diyerek konuşmasını sonlandırdı. Konuşmaların ardından 22 Alo 185 çağrı merkezi personeline sertifikaları verildi.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.