DOLAR 7,9254
EURO 9,3785
ALTIN 484,85
BIST 10,3838
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Kocaeli 26°C
Parçalı Bulutlu

Gölcük’te en çok şikayet o ürünlerde

Gölcük’te en çok şikayet o ürünlerde

Gölcük’te en çok şikayet o ürünlerde

Tüketici Koruma Derneği (TÜKODER) Gölcük Şubesi Başkanı Muhterem Aslan, ilçemizde tüketicilerin en çok hangi konularda şikayetlerde bulunduğunu açıkladı. Aslan, şikayetlerin en çok ayıplı mal ve ayıplı hizmetlerden geldiğini ifade etti.

‘Tüketiciler aman dikkat!’

Başkan Aslan, “Sayın Gölcük’lü tüketicim aman dikkat. Aldanma. Son zamanlarda derneğimize ve Kaymakamlık Tüketici Hakem Heyetlerine taşınan uyuşmazlıkların büyük bir çoğunluğunu, Ayıplı mal ve ayıplı hizmetler oluşturmakla birlikte, tüketicilerimizin kendilerini en çok mağdur edenlerin ayıplı mallardan oluştuğunu bildirmişlerdir. Bu şikayetlerin irdelenmesi bazında da en çok şikayeti ayakkabı ürünleri olduğu, neredeyse hatırı sayılı bedeller ödeyerek satın alınan ayakkabıların daha kullanımları ile birlikte deformasyona uğradığı, tüketicilerimizin satın aldıkları yerlere yaptıkları başvuruların da sonuçsuz kalması nedeniyle Tüketici Hakem Heyetlerine iletilen şikâyetlerde artış gözlenmektedir.”

“GSM şirketlerinin paket satış ve pazarlamaları tüketicileri mağdur ediyor”

Başkan Aslan son olarak, “Sayın tüketicilerimizle paylaşmamız gereken diğer bir sorun ise elektronik haberleşme sektöründe oluşmakta, tüketiciler bu mağduriyetlerini anlamakta ve kavramakta sıkıntı çektikleri için şikayetleri oluşturma sorunu yaşamaktadırlar. GSM şirketlerinin son dönemlerdeki bu paket satış ve pazarlamaları biz tüketicileri maalesef çok mağdur etmektedir. Bunları şikayet edebileceğimiz kurum olan Bilgi Teknolojileri Kurumu’nda tüketici bazında yapılan şikayeti, şikayet edilene yönlendirip, herhangi bir çözüm üretmediği gibi tüketici mağduriyetlerine seyirci kalmaktadır” dedi.

 

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.