DOLAR
EURO
ALTIN
BIST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Kocaeli °C
Reklam

Başiskele Toplumsal İletişim Merkezi (BAŞTİM) 7/24 Çalışıyor

Başiskele Belediyesi, doğrudan ve interaktif belediyecilik anlayışıyla hizmetlerini sürekli geliştirerek Başiskeleli vatandaşlara 7 gün 24 saat hizmet veriyor.

Başiskele Belediye Başkanı M. Yasin Özlü’nün çok büyük önem verdiği Başiskele Toplumsal İletişim Merkezi BAŞTİM; vatandaşların her türlü şikâyet, talep ve önerilerini dinleyerek çözüm üretmek amacıyla çalışıyor. BAŞTİM’in 444 41 10 numaralı telefon hattını arayan ilçe sakinleri 7/24 belediye ile iletişim kurabiliyor.

ÇÖZÜM ODAKLI HİZMET

Belediye Başkanı M. Yasin Özlü ekiplerine; gelen tüm şikâyet, öneri ve talepleri kayıt altına almaları, ilgili birimlere aktararak çözüm üretmeleri talimatını verdi.

Arayarak taleplerini ileten tüm vatandaşların talepleri; tasnif edilerek kayıt altına alınıyor, ilgili birime aktarılarak çözülmesi sağlanıyor. Her bir talebin sahibi geri aranarak çözüm hakkında bilgilendiriliyor.

SON 6 AYDA 5000 ÇÖZÜM

BAŞTİM, vatandaşlar tarafından yoğun ilgi görüyor. Covid-19 sürecinin de etkisiyle son 6 ayda Başiskele Belediyesi’ne BAŞTİM aracılığı ile 7500 müracaat gerçekleşti. Bu 7500 müracaatın 5000’i süratle çözülerek talep sahipleri bilgilendirildi. Kalan 1000 müracaat, ilgili birimlerin iş planlarına dahil edildi.

COVİD-19 MÜCADELESİNDE ÖNEMLİ ROL ÜSTLENDİ

Tüm dünyayı etkisi altına alan Covid-19 salgınının başlangıcında, Başkan Özlü’nün talimatı ile kurulan Kriz Merkezi’nin çalışmalarına BAŞTİM’e iletilen talepler yön verdi. Koronavirüs salgını sürecinde Vefa Sosyal Destek Grupları ile koordineli çalışan BAŞTİM ekipleri, vatandaşların mağduriyet yaşamalarının önüne geçti. Ayrıca Belediye bünyesinde yürütülen Kovid-19 Mobil Ev Hizmetleri de yine BAŞTİM’in aldığı çağrılar sayesinde tam zamanında doğru adreste hizmet verilebildi.

SADECE ŞİKÂYETLERİ DEĞİL TEŞEKKÜRLERİ DE KABUL EDİYOR

Eğitim, temizlik, sağlık, altyapı, park bahçe, imar ve çevre gibi belediye tarafından verilen tüm hizmetlere kısa yoldan ulaşmayı sağlayan BAŞTİM vatandaşlardan sadece şikâyet değil, çok sayıda teşekkür araması da alıyor.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.