Tarih: 02.11.2022 12:26

Buzdolabı aldığına bin pişman olan Nuriye Sevim, ‘MAĞDURİYETİMİN GİDERİLMESİNİ İSTİYORUM’

Facebook Twitter Linked-in

Buzdolabı aldığına bin pişman olan Nuriye Sevim,

‘MAĞDURİYETİMİN GİDERİLMESİNİ İSTİYORUM’

Gölcük Dumlupınar Mahallesi’nde ikamet etmekte olan Nuriye Sevim isimli vatandaş bir sene önce Gölcük Arçelik bayiinden aldığı buzdolabının bir ay içinde arızalandığını ve çözüm bulunamadığını iddia etti.

Sevim, Buzdolabının değiştirilmemesinden ötürü evinde kahvaltı bile yapamadıklarını, meyve ve sebzeleri akrabalarının buzdolabına koymak zorunda kaldıklarını ifade etti.   

“Fabrika hatası olduğu söylendiği halde değişim yapmıyorlar”

Yaklaşık bir yıl önce Gölcük Arçelik bayiinden aldıkları buzdolabının hem yanlış geldiğini hem de gelen buzdolabının kısa sürede arızalandığı halde çözüm bulamadıklarını iddia eden Nuriye Sevim yaşadığı sıkıntıları şu sözlerle ifade etti; “Bir yıl önce Gölcük Arçelik Bayii’nden buzdolabı aldım ve eve gelen buzdolabı bayide beğendiğimi buzdolabının aynısı değildi. Aslında O firmadan daha öncede ürün almıştım ve hiçbir sıkıntı yaşamamıştım. Aldığı buzdolabımın değiştirmelerini talep ettiğimiz zamanda bu daha iyi bir model diyerek değişim talebimizi gerçekleştirmediler. Aradan kısa bir süre geçtikten sonra buzdolabı arızalandı ve servis çağırdık. Yapılan tamir sonrasında bir iki ay çalıştı ve sonra yine arıza yaptı. Tekrar servis çağırdığımızda da buzdolabında fabrika hatası olduğunu söylediler. Buna rağmen değişim yapmadılar ve sürekli bizi oyaladılar” dedi.

“Buzdolabını 7 bin 500 liraya aldık, bize 10 bin liraya mal oldu”

Garantisi olduğu halde servis ücreti bile ödediklerini iddia eden Nuriye Sevim, “Buzdolabını aldığımız günden beri hiç memnun kalmadım. Servis geliyor bir şeyler yapıyor, buzdolabı çalışıyor ama bir iki ay sonra yeniden arızalanıyor. Serviste artık bir çözüm bulamıyor. Fabrika hatası dediler ama değişim yapmıyorlar. Şu anda buzdolabı çalışmıyor ve çok mağdur durumdayım. Çok sıkıntı yaşadık. Ben kendi evimde kahvaltı yapamıyorum, yemek için alışveriş yapamıyorum. Çünkü aldığım ürünler hemen bozuluyor. Buzdolabını 7 bin 500 liraya aldık şu anda 10 bin liraya mal oldu. Ben bu mağduriyetimin giderilmesini istiyorum” dedi.




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —