Tarih: 25.01.2024 13:48

D-Smart Gölcüklü Mimar Derya Zafer Özkan’ı bin pişman etti ‘İLGİLERİ SADECE PARA ALANA KADAR’

Facebook Twitter Linked-in

D-Smart Gölcüklü Mimar Derya Zafer Özkan’ı bin pişman etti

‘İLGİLERİ SADECE PARA ALANA KADAR’

Gölcüklü Mimar Derya Zafer Özkan D-Smart’tan kendisinden onca paranın tahsil edilmesine rağmen hizmet alamadığını iddia etti.

‘Mağdur oldum’

D-Smart müşteri hizmetleri tarafından birçok kez arandığını, abonelik ücretlerinin iki katı olacağı için yeni taahhüt sunulduğunu belirten Gölcüklü Mimar Derya Zafer Özkan, ‘İlgileri sadece para alana kadar oldu’ dedi. D-Smart’ın kendisini mağdur ettiğini belirten Özkan, yeni üye olacakları uyardı.

Hizmet vermedikleri gibi cayma bedeli istediler

Mimar Derya Zafer Özkan, ‘D-Smart internet abonesi olarak müşteri hizmetlerinden birçok kere arandım. Kendileri ile görüştüğümde fiyatların iki katı olacağını bunun için teklifleri tarafıma ilettiler. Mayıs 2023 tarihinde iki adet dekoder bıraktılar. Kablolu TV hizmeti ve internet. Kablolu TV dekoderimin ne zaman yapılacağını aradığımda bana şu gün geleceğiz, arabamın lastiği patladı, şu zaman geleceğiz diyerek oyaladılar. Gelen olmadı ve hizmet alamadım. Hizmet alamama rağmen tarafımdan onca para tahsil edildi. Aboneliği iptal etmek istediğimde benden bin 800 lira cayma bedeli istediler. Bir an önce kurtulmak için bu meblağı ödedim. Sonra yaşadığım bu mağduriyeti Tüketici Hakları Heyeti’ne bildirdim. Hakkımı sonuna kadar arayacağım. Hem teklif sunacaksın, hem hizmet vermeyeceksin hem de üzerine hakkın olmayan parayı tahsil edeceksin.’

‘Hizmet verildi denilerek şikayetimi düşürüyorlar’

Özkan, ‘Ayrıca Bilgi Teknolojileri Kurulu üzerinden de yaşadığım bu durumu şikayette bulunmama rağmen, ‘hizmet verildi’ denilerek sistemden şikayetimi düşürüyorlar. Ama hiçbir zaman hizmet alamadım. Benim bu yaşadığım mağduriyeti başkalarının da yaşamalarını istemediğim için bu konuda Gazeteye de bilgi vermek istedim. Sonuç olarak D-Smart pişman etti’ diyerek tepkisini dile getirdi.

Aslan,‘Tüketiciler dikkatli olmalı’

Tüketiciyi Koruma Derneği (TÜKODER) Gölcük Şubesi Genel Sekreteri Muhterem Aslan da tüketicileri bu konuda uyararak, dikkatli olmalarını istedi.




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —