10088,33%1,27
35,37% 0,12
36,43% 0,25
3008,88% -0,39
4864,98% 0,15
Başiskeleli vatandaşların belediyecilik hizmetlerinden daha hızlı bir şekilde faydalanabilmesi adına hizmete sunulan Hızlı İşler Merkezi, 2024 yılında 81 bin 494 talebi hızlı bir şekilde çözüme kavuşturdu.
HIZLI ÇÖZÜM, YOĞUN MEMNUNİYET
Başiskele Belediye Başkanı M. Yasin Özlü öncülüğünde hizmete alınan ve yeni nesil halkla ilişkiler anlayışıyla vatandaşa hizmet veren Hızlı İşler Çözüm Merkezi, her yıl olduğu gibi 2024 yılında da etkin, verimli ve adı gibi hızlı çalıştı.
Belediyenin imar, emlak istimlak, fen işleri, temizlik, park ve bahçeler, sosyal yardımlar gibi birimlerde işleri olan vatandaşlar, ilgili müdürlüklere gidip muhatap aramak zorunda kalmadan belediye girişinde kurulan Hızlı İşler Çözüm Merkezi’nde işlerini kolaylıkla ve süratle halledebiliyorlar. Vatandaşların yoğun talepte bulunduğu müdürlüklerden bir uzman belediye personelinin görevlendirildiği merkezde, vatandaşlarla yüz yüze görüşmeler sağlanıyor. Vatandaşların talep, istek ve şikâyetlerini birinci ağızdan dinleyen uzman ekipler, talepleri hızlı bir şekilde ilgili müdürlüklere iletiyor ve sorunların çözüme kavuşturulmasına aracı oluyor. Vatandaşlar da çözüm odaklı hızlı hizmetten dolayı memnun bir şekilde belediyeden ayrılıyor.
ÇAĞRI MERKEZİ 7 GÜN 24 SAAT HİZMET ETTİ
Hızlı İşler Çözüm Merkezi Çağrı Merkezi de 2024 yılında 7 gün 24 saat telefonla Başiskelelilere hizmet verdi. 444 41 10 numaralı Çağrı Merkezi’ni arayan vatandaşlar buradan da talep, öneri ve şikâyetlerini belediyeye kolaylıkla iletebildi.
Yeni nesil belediyecilik anlayışı ve Dijital Dönüşüm çalışmalarıyla vatandaşlara büyük kolaylıklar sunan Başiskele Belediyesi, ulakBEL iletişim yönetim sistemi ile belediyecilik hizmetlerini daha hızlı ve vatandaş memnuniyetini daha da artırarak sürdürdü. Vatandaş ile kurum arasındaki tüm iletişimi, tek bir ekranda otomatik olarak toplayarak iletişimi daha da güçlendiren Başiskele Belediyesi, 2024 yılında 81 bin 494 başvuruyu çözüme kavuşturdu.
WHATSAPP HATTI’NA YAPAY ZEKÂ GELDİ
Başiskele Belediyesi, vatandaşların istek, talep, öneri ve şikâyetlerinin daha hızlı çözüme kavuşturulması için hizmete alınan Hızlı İşler Çözüm Merkezi’nin WhatsApp Hattı'nda yeni bir yapay zekâ uygulamasını 2024 yılında hayata geçirdi.
Belediyecilikte dijital dönüşüm ile birçok hizmeti dijital ortama taşıyan Başiskele Belediyesi, 0533 200 41 99 numaralı Hızlı İşler Çözüm Merkezi WhatsApp Hattı’ndan vatandaşların istek, talep ve şikâyetlerini de aldı. Başiskele Belediyesi’nin Dijital Dönüşüm Maskotu Badi’nin yapay zekâsı yardımıyla adım adım talebini hızlı bir şekilde oluşturan vatandaşların talepleri dijital ortamda ulakBEL’den ilgili birimlere iletildi ve vatandaşın sorunları en etkin ve hızlı şekilde çözüme kavuşturuldu.