• BIST 100

    14144,23%-0,40
  • DOLAR

    42,72% 0,06
  • EURO

    50,23% 0,07
  • GRAM ALTIN

    5963,84% 0,93
  • Ç. ALTIN

    9603,36% 0,88

Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, hızlı çözümler sunarak vatandaşın sesi oluyor

KÜLTÜR SANAT 9.05.2025 13:47:00 0
Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi ile en kolay bağlantı noktası olan 153 Çağrı Merkezi, vatandaşların ihtiyaçlarına hızlı ve etkili çözümler sunarak hizmet kalitesini artırıyor. Hem telefon hem de dijital platformlar üzerinden her yaştan ve her kesimden Kocaeliliye ulaşarak, sorunlara anında çözüm üretiyor. 

 

KOCAELİ’NİN SORUNLARINA HIZLI ÇÖZÜM 

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş odaklı hizmet anlayışının en önemli örneklerinden biri olan 153 Çağrı Merkezi, kente dair her konuda çözümün adresi olmaya devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi’nin sunduğu her türlü hizmete kolay ve hızlı erişim sağlayan 153, gerek telefonla gerekse dijital platformlar üzerinden vatandaşlarla birebir iletişim kurarak, Kocaelililerin sesi, gözü ve kulağı hâline gelmiş durumda. Bu sistem, Kocaeli halkının ihtiyaç ve taleplerine hızla çözüm üretirken, Büyükşehir’in hizmet kalitesini de sürekli olarak artırıyor.

 

TEK NUMARADA TOPLANAN HİZMET

Belediye ile vatandaş arasında doğrudan ve hızlı bir köprü kuran 153, ulaşımdan sosyal hizmetlere, çevreden altyapıya kadar birçok konuda gelen talep ve şikâyetleri ilgili birimlere yönlendirerek çözüm süreçlerini başlatıyor. Kocaelililer, günün her saati ulaşılabilir olması sebebiyle çözüm için ilk olarak 153’ü arıyor. Tek numaradan sunulan bu hizmet kolaylığı vatandaşlara hem zaman kazandırıyor hem de bürokratik işlemleri minimuma indiriyor. 2024 yılında toplam 1 milyon 302 kişiyle iletişime geçen 153 Çağrı Merkezi, vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü vazifesi görüyor.

 

TALEP VARSA, ÇÖZÜM DE VAR

Çağrı Merkezi'ne gelen her başvuru, uzman personel tarafından titizlikle dinleniyor ve vakit kaybetmeden çözüme ulaştırılmak üzere ilgili birimlere iletiliyor. Özellikle ulaşım saatlerine dair bilgi talepleri, toplu taşıma güzergâhlarıyla ilgili sorular ve sefer düzenlemelerine dair öneriler en çok gündeme gelen konular arasında yer alıyor. Vatandaşlar, yaşadıkları mahalledeki çevre temizliği, ilaçlama ya da altyapı sorunlarını da bu kanal üzerinden Büyükşehir’e ulaştırıyor. Aynı zamanda sosyal yardım projeleri, hasta yatağı temini ya da evde bakım gibi insan odaklı hizmetlerle ilgili bilgi almak isteyen vatandaşların da ilk durağı yine 153 oluyor. Sadece sorun iletmek değil, öneri ve teşekkürlerini de iletmek isteyen Kocaelililer için bu merkez, samimi bir diyalog ortamı sunuyor.

 

DİJİTAL İLETİŞİMLE 7/24 HİZMET

Çağrı Merkezi sadece telefonda değil, sosyal medya ve mobil uygulamalar üzerinden de vatandaşla etkileşim hâlinde. Instagram, Facebook, X gibi sosyal ağlar aracılığıyla gelen mesajlara anlık dönüşler sağlanırken, mobil uygulama üzerinden iletilen bildirimler de kısa sürede çözüme kavuşturuluyor. “Çek-İlet Kocaeli” gibi dijital araçlarla sokaktan bir fotoğraf göndererek bile bildirimde bulunmak mümkün. Bu dijital kolaylıklar, özellikle genç kuşaklar arasında çağrı merkezinin tercih edilme oranını artırıyor.

 

VATANDAŞ NEYİ MERAK EDİYOR?

153’e yönelen sorular arasında bazı başlıklar öne çıkıyor. Özellikle toplu taşıma sistemine dair detaylar vatandaşların merak ettiği ilk konular arasında yer alıyor. Hangi otobüs nereden geçiyor, sefer saatleri güncellendi mi, yeni hat açıldı mı? gibi sorular, çağrı merkezine sık yöneltilen başvurulardan sadece birkaç tanesini oluşturuyor. 

 

SOSYAL YARDIMLAR HAKKINDA BİLGİ TALEPLERİ

Yine sosyal destek hizmetlerine dair bilgi talepleri, “Hoş Geldin Bebek” gibi projeler, gıda ve erzak yardımları ya da engelli bireyler için sağlanan imkânlar da sıklıkla dile getirilen başlıklar arasında. Mahalle bazlı ilaçlama çalışmaları, sahipsiz hayvanlarla ilgili yapılacak işlemler, zabıta denetimleri ya da kent genelinde yapılan altyapı yenilemeleri de vatandaşların yakından takip ettiği hizmetler arasında yer alıyor. 

 

153, VATANDAŞ İLE KÖPRÜ VAZİFESİ GÖRÜYOR

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, yalnızca bir iletişim hattı değil, vatandaşın doğrudan temsiliyetini sağladığı ve çözümün merkezinde yer aldığı güçlü bir platform olarak hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaş, bu merkez sayesinde yalnızca bir bilgiye ulaşmıyor ve aynı zamanda şehrine dair söz hakkı olduğunu hissediyor. Talepleri dikkate alınan ve çözüm bulan bir sistem, kent yaşamını da daha yaşanabilir kılıyor.

 

ESKİ GÖLCÜK YOLU SİLAHLI ÇATIŞMA

BEBEK DOSTU HASTANE

BAŞKAN BÜYÜKAKIN: “LAF UÇAR, ESER KALIR”

VALİ AKTAŞ, HAMİDİYE KESTANE FESTİVALİ'NE KATILDI

GÖLCÜK ESNAF ODASI SEÇİMLERİ

GÖLCÜK’TE SAĞLIKLI YAŞAMIN KAPILARI ARALANDI

ZABITA’DAN YÜREK ISITAN DAVRANIŞ

HER ADIMIMIZI ESNAF İÇİN ATIYORUZ

BAŞİSKELE'DE EĞİTİM İÇİN GÖNÜL BAĞI KURULDU

BAŞKAN SEZER MUHTARLARLA BİR ARAYA GELDİ

AKV’DEN GÖLCÜK BELEDİYE BAŞKANI ALİ YILDIRIM SEZER’E ZİYARET

GÖLCÜK KAYMAKAMLIĞI YENİ BİNAYA TAŞINIYOR

TRAFİĞİ RAHATLATACAK PROJE GÖLCÜK’ÜN GÜNEYİNDEN GEÇECEK!

GÖLCÜK NECATİ ÇELİK DEVLET HASTANESİNE YENİ NESİL MR CİHAZI KURULDU

GÖLCÜK’TE İÇME SUYU VE ATIK SU HATLARI YENİLENİYOR

ARAÇLA VE YAYA OLARAK MAHALLE TARAMASI

BAŞİSKELE BELEDİYESPOR KULÜBÜ YÜZMEDE DE DİKKATLERİ ÜZERİNE ÇEKİYOR

ASKF’DEN KINAMA

Kocaelispor Başkanı Recep Durul ara transfer dönemini değerlendirdi “ARA TRANSFER KOLAY DEĞİL”

BACA YANGINI KORKUTTU

UYUŞTURUCUDAN 12 KİŞİ TUTUKLANDI

GEBE OKULU BİRİNCİ GRUP DOĞUMHANE ZİYARETİ VE MEZUNİYET TÖRENİ GERÇEKLEŞTİ

BÜYÜKŞEHİR’İN FİDAN DESTEĞİ MEYVELERİNİ VERECEK

GÖLCÜK BELEDİYESİ SAHA EĞİTİMİ İLE SAĞLIKLI HAYATIN KAPILARINI ARALIYOR

BAŞKAN BÜYÜKAKIN “7 YILDA FİLOMUZ İKİYE KATLANDI''

SİFTAHSIZ AKŞAMLAR,OTOPARK ÇİLESİ

KARAMÜRSEL’DE SERİ SONA ERDİ

KOCAELİSPOR,KARDEŞ TAKIM ANTALYASPOR'U BEKLİYOR

SAADET'DEN CUMHUR İTTİFAKINA YEŞİL IŞIK

ERSOY VE RÜMEYSA CEBECİ'NİN TEST SONUÇLARI NE ÇIKTI ? İŞTE YANITI..

Yükleniyor

Değirmendere’de Çift Bıçakla dehşet saçtı

Atamız Değirmendere’de anıldı

Değirmendere sahiline yeni yaya geçiş köprüsü

Gölcük Belediyesi’nden Deliloğlu Caddesi’ne Hız Kesici Düzenlemesi

Kuruçeşme Camii Halıcı 4-6 Yaş Kur’an Kursu’nda yeni dönem kayıtları devam ediyor SUCU: “ÇOCUKLARIMIZI HEM MANEVİ HEM SOSYAL YÖNDEN GELİŞTİRİYORUZ”

Değirmendere Kayık Çekek Yeri yoğun katılımla tanıtıldı GÖLCÜK’E DEĞER KATAN PROJE

Değirmendere’de 30 Ağustos Zafer Bayramı coşku ile kutlandı

Değirmendere Atatürk Mahallesi, 585 Ada Sitesi sakinlerinden anlamlı etkinlik ÇOCUKLARA HEM TEMİZLİK HEM GÜVENLİK BİLİNCİ KAZANDIRILDI

Değirmendere Çınarlık Meydanı’nda Küptaş Tamiratı ile Zemin Yenilendi

Değirmendere'de Anlamlı Anma ET PİLAV VE LOKMA İKRAMIYLA DEPREM ŞEHİTLERİ YÂD EDİLDİ

HER ADIMIMIZI ESNAF İÇİN ATIYORUZ

ALTIN DA YÜKSELİŞ SÜRECEK Mİ ?

BU KARAR YÜZ BİNLERCE ABONEYİ İLGİLENDİRİYOR !

‘TÜRKİYE, İHRACATTA GÜÇLÜ İVMESİNİ SÜRDÜRÜYOR’

KSO Başkanı Zeytinoğlu sanayi üretim endeksini değerlendirdi

Gölcük Kuyumcular Derneği Başkanı Ceyhun Gemici “JEOPOLİTİK GELİŞMELER ALTINDA YÖNÜ BELİRLEYECEK”

KSO Başkanı Zeytinoğlu kasım ayı enflasyon verilerini değerlendirdi

Gölcük Esnaf Kefalet Kooperatifinden 11 Ayda 206 Milyon TL kredi MISIRLIOĞLU: “ESNAFIMIZIN YANINDAYIZ, DESTEKLERİMİZ SÜRECEK”

KSO Başkanı Zeytinoğlu kasım ayı kapasite kullanım oranlarını değerlendirdi

KSO Başkanı Zeytinoğlu bütçe gerçekleşmelerini değerlendirdi

Başkan Özlü’den Başiskele’deki Yol Çalışmalarına Yakın Takip

1 Mart Vapur İskelesi Otoparkı nefes aldırdı

Büyükşehir’den trafiği rahatlatacak bir adım daha

Geleceğimizin teminatı gençler için 17. Bilgievi Körfez İlçesi’nde açıldı BAŞKAN BÜYÜKAKIN: “ESERİ OLMAYANIN YERİNDE YELLER ESER”

Başiskele Yeniköy Termal Tesis gün sayıyor; KOCAELİ, YAKINDA TERMALİ İLE DE ANILACAK

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.GALATASARAY A.Ş. 16 12 1 3 24 39
2.FENERBAHÇE A.Ş. 16 10 0 6 22 36
3.TRABZONSPOR A.Ş. 16 10 1 5 14 35
4.GÖZTEPE A.Ş. 16 8 3 5 10 29
5.BEŞİKTAŞ A.Ş. 16 7 4 5 7 26
6.SAMSUNSPOR A.Ş. 16 6 3 7 4 25
7.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş. 16 6 5 5 -2 23
8.RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ 16 5 6 5 5 20
9.KOCAELİSPOR 16 5 6 5 -3 20
10.CORENDON ALANYASPOR 16 3 4 9 -1 18
11.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş. 16 4 6 6 -3 18
12.TÜMOSAN KONYASPOR 16 4 8 4 -8 16
13.GENÇLERBİRLİĞİ 16 4 9 3 -4 15
14.KASIMPAŞA A.Ş. 16 3 7 6 -7 15
15.HESAP.COM ANTALYASPOR 16 4 9 3 -14 15
16.ZECORNER KAYSERİSPOR 16 2 6 8 -17 14
17.İKAS EYÜPSPOR 16 3 9 4 -11 13
18.MISIRLI.COM.TR FATİH KARAGÜMRÜK 16 2 11 3 -16 9