• BIST 100

    11253,27%0,78
  • DOLAR

    41,31% 0,07
  • EURO

    48,99% 0,40
  • GRAM ALTIN

    4870,49% 0,29
  • Ç. ALTIN

    7968,18% -0,35

Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, hızlı çözümler sunarak vatandaşın sesi oluyor

Kocaeli 9.05.2025 13:47:00 0
Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi ile en kolay bağlantı noktası olan 153 Çağrı Merkezi, vatandaşların ihtiyaçlarına hızlı ve etkili çözümler sunarak hizmet kalitesini artırıyor. Hem telefon hem de dijital platformlar üzerinden her yaştan ve her kesimden Kocaeliliye ulaşarak, sorunlara anında çözüm üretiyor. 

 

KOCAELİ’NİN SORUNLARINA HIZLI ÇÖZÜM 

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş odaklı hizmet anlayışının en önemli örneklerinden biri olan 153 Çağrı Merkezi, kente dair her konuda çözümün adresi olmaya devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi’nin sunduğu her türlü hizmete kolay ve hızlı erişim sağlayan 153, gerek telefonla gerekse dijital platformlar üzerinden vatandaşlarla birebir iletişim kurarak, Kocaelililerin sesi, gözü ve kulağı hâline gelmiş durumda. Bu sistem, Kocaeli halkının ihtiyaç ve taleplerine hızla çözüm üretirken, Büyükşehir’in hizmet kalitesini de sürekli olarak artırıyor.

 

TEK NUMARADA TOPLANAN HİZMET

Belediye ile vatandaş arasında doğrudan ve hızlı bir köprü kuran 153, ulaşımdan sosyal hizmetlere, çevreden altyapıya kadar birçok konuda gelen talep ve şikâyetleri ilgili birimlere yönlendirerek çözüm süreçlerini başlatıyor. Kocaelililer, günün her saati ulaşılabilir olması sebebiyle çözüm için ilk olarak 153’ü arıyor. Tek numaradan sunulan bu hizmet kolaylığı vatandaşlara hem zaman kazandırıyor hem de bürokratik işlemleri minimuma indiriyor. 2024 yılında toplam 1 milyon 302 kişiyle iletişime geçen 153 Çağrı Merkezi, vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü vazifesi görüyor.

 

TALEP VARSA, ÇÖZÜM DE VAR

Çağrı Merkezi'ne gelen her başvuru, uzman personel tarafından titizlikle dinleniyor ve vakit kaybetmeden çözüme ulaştırılmak üzere ilgili birimlere iletiliyor. Özellikle ulaşım saatlerine dair bilgi talepleri, toplu taşıma güzergâhlarıyla ilgili sorular ve sefer düzenlemelerine dair öneriler en çok gündeme gelen konular arasında yer alıyor. Vatandaşlar, yaşadıkları mahalledeki çevre temizliği, ilaçlama ya da altyapı sorunlarını da bu kanal üzerinden Büyükşehir’e ulaştırıyor. Aynı zamanda sosyal yardım projeleri, hasta yatağı temini ya da evde bakım gibi insan odaklı hizmetlerle ilgili bilgi almak isteyen vatandaşların da ilk durağı yine 153 oluyor. Sadece sorun iletmek değil, öneri ve teşekkürlerini de iletmek isteyen Kocaelililer için bu merkez, samimi bir diyalog ortamı sunuyor.

 

DİJİTAL İLETİŞİMLE 7/24 HİZMET

Çağrı Merkezi sadece telefonda değil, sosyal medya ve mobil uygulamalar üzerinden de vatandaşla etkileşim hâlinde. Instagram, Facebook, X gibi sosyal ağlar aracılığıyla gelen mesajlara anlık dönüşler sağlanırken, mobil uygulama üzerinden iletilen bildirimler de kısa sürede çözüme kavuşturuluyor. “Çek-İlet Kocaeli” gibi dijital araçlarla sokaktan bir fotoğraf göndererek bile bildirimde bulunmak mümkün. Bu dijital kolaylıklar, özellikle genç kuşaklar arasında çağrı merkezinin tercih edilme oranını artırıyor.

 

VATANDAŞ NEYİ MERAK EDİYOR?

153’e yönelen sorular arasında bazı başlıklar öne çıkıyor. Özellikle toplu taşıma sistemine dair detaylar vatandaşların merak ettiği ilk konular arasında yer alıyor. Hangi otobüs nereden geçiyor, sefer saatleri güncellendi mi, yeni hat açıldı mı? gibi sorular, çağrı merkezine sık yöneltilen başvurulardan sadece birkaç tanesini oluşturuyor. 

 

SOSYAL YARDIMLAR HAKKINDA BİLGİ TALEPLERİ

Yine sosyal destek hizmetlerine dair bilgi talepleri, “Hoş Geldin Bebek” gibi projeler, gıda ve erzak yardımları ya da engelli bireyler için sağlanan imkânlar da sıklıkla dile getirilen başlıklar arasında. Mahalle bazlı ilaçlama çalışmaları, sahipsiz hayvanlarla ilgili yapılacak işlemler, zabıta denetimleri ya da kent genelinde yapılan altyapı yenilemeleri de vatandaşların yakından takip ettiği hizmetler arasında yer alıyor. 

 

153, VATANDAŞ İLE KÖPRÜ VAZİFESİ GÖRÜYOR

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, yalnızca bir iletişim hattı değil, vatandaşın doğrudan temsiliyetini sağladığı ve çözümün merkezinde yer aldığı güçlü bir platform olarak hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaş, bu merkez sayesinde yalnızca bir bilgiye ulaşmıyor ve aynı zamanda şehrine dair söz hakkı olduğunu hissediyor. Talepleri dikkate alınan ve çözüm bulan bir sistem, kent yaşamını da daha yaşanabilir kılıyor.

 

Kocaeli'de 7 ilçedeki 5.000 bağımsız birim dönüştürülecek DONANMA VE PİYALEPAŞA MAHALLELERİNDE BÜYÜK DÖNÜŞÜM

Türk Harb İş Kocaeli Şube Başkanı Şakir Akçer "SAVUNMA SANAYİ İŞÇİLERİ HAK ETTİĞİNİ ALAMADI"

İhsaniyespor’da Destekçilere Vefa Ziyareti: Pideci Hasan’a Teşekkür

Gölcükspor ilk derbiyi Darıca 1934 GB ile oynayacak

Kocaelispor’da kenetlenme zamanı: RİZE MAÇI KIRILMA NOKTASI OLACAK

Bu yaz 1.906 kişi KOSKEM ile hayata tutundu; KOSKEM’DE 2025 SEZONU BAŞARIYLA KAPANDI

CHP Gölcük İlçe Başkanı Mehmet Uzuner Mazbatasını aldı “BİRLİK VE BERABERLİK İÇİNDE YOLUMUZA DEVAM EDECEĞİZ”

Saadet Partisi Gölcük İlçe Başkanı Mustafa Özsoy, “HER ŞEYDEN TASARRUF OLUR, EĞİTİMDEN OLMAZ”

Gölcük Necati Çelik Devlet Hastanesi Gebe Okulunda EYLÜL AYI İLK 2 GRUP EĞİTİMLERİ TAMAMLANDI

Büyükşehir’den 25 bin haneye 41 Kart desteği

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın; “GAZİLERİMİZ, BAĞIMSIZLIĞIMIZIN  SİLİNMEZ MÜHÜRLERİDİR”

GÖLCÜK’TE FESTİVAL HAVASINDA BAĞIŞ KAMPANYASI

Gölcük EMEK-DER Başkanı Ahmet Kasımoğlu, “EMEKLİLER AÇ, YOKSUL VE SESSİZ BIRAKILDI”

KSO Oda Orkestrasından ‘Yaza Veda Konseri’

GÖLCÜK BELEDİYE BAŞKANLIK KUPASI’NDA ŞAMPİYON İHSANİYESPOR

Körfez Viyadüğü’nün altı-üstü dönüşecek

Büyükşehir’den çocuklara güvenli oyun alanları

Kocaeli Valiliği, Karaya oturan gemideki 7 personelin  tahliye edildiğini açıkladı

GÖLCÜK SANAT GÜNLERİ MUM YAPIMI ATÖLYESİ İLE SÜRECEK

Başkan Büyükakın ayrıntıları ile anlattı; KOCAELİ'DE BÜYÜK DÖNÜŞÜM BAŞLIYOR

Gölcük Şehirlerarası Otobüs Terminali’nin tanıtım programı gerçekleşti BAŞKAN BÜYÜKAKIN, GÖLCÜK İÇİN YENİ MÜJDELER VERDİ

İlçe Milli Eğitim Müdürü Caferi Tayyar Mert, "EĞİTİME GÜVENLİ VE DONANIMLI BAŞLANGIÇ YAPTIK”

İYİ Parti Gölcük’te kongre süreci başladı ÇALIŞKAN, “GÖLCÜK İYİ OLACAK”

GFSD Başkanı İsmail İkiz, “BUFSAD’IN SEZON AÇILIŞINDA “SESSİZ DİRENİŞ” BELGESELİYLE YER ALACAĞIZ”

KSO Başkanı Zeytinoğlu bütçe gerçekleşmelerini değerlendirdi

Egzozcu Yasin Usta’dan bir yenilik daha EMİSYON ÖLÇÜM İSTASYONU HİZMETE GİRDİ

Başiskele’de “Güvenli Okul” Denetimi

AGD Gölcük Liseler Komisyonu’ndan İlk Karavan Buluşması

Gölcük Belediyesi personelinden örnek davranış HESABINA YANLIŞLIKLA YATIRILAN 114 BİN TL’Yİ İADE ETTİ

Zabıtadan okul kantinlerine sıkı takip

Yükleniyor

Kuruçeşme Camii Halıcı 4-6 Yaş Kur’an Kursu’nda yeni dönem kayıtları devam ediyor SUCU: “ÇOCUKLARIMIZI HEM MANEVİ HEM SOSYAL YÖNDEN GELİŞTİRİYORUZ”

Değirmendere Kayık Çekek Yeri yoğun katılımla tanıtıldı GÖLCÜK’E DEĞER KATAN PROJE

Değirmendere’de 30 Ağustos Zafer Bayramı coşku ile kutlandı

Değirmendere Atatürk Mahallesi, 585 Ada Sitesi sakinlerinden anlamlı etkinlik ÇOCUKLARA HEM TEMİZLİK HEM GÜVENLİK BİLİNCİ KAZANDIRILDI

Değirmendere Çınarlık Meydanı’nda Küptaş Tamiratı ile Zemin Yenilendi

Değirmendere'de Anlamlı Anma ET PİLAV VE LOKMA İKRAMIYLA DEPREM ŞEHİTLERİ YÂD EDİLDİ

Gölcük’te Kaldırım İşgallerine Zabıta Müdahalesi

Gölcük’te kaldırıma park eden araçlara zabıta müdahalesi

Değirmendere’de hasar gören tabelanın düzeltilmesi isteniyor

Değirmendere Sahiline Yeni Korkuluklar Geliyor

KSO Başkanı Zeytinoğlu bütçe gerçekleşmelerini değerlendirdi

KSO Başkanı Zeytinoğlu cari denge verilerini değerlendirdi

Başkan Mısırlıoğlu: “Esnafımıza 8 ayda 143 Milyon 600 TL kredi desteği sağladık”

TÜED Gölcük Şube Başkanı Ergun Şahin, “EMEKLİLERE REFAH PAYI VERİLMELİ”

Başkan Zeytinoğlu, ABD’nin ülkemize uyguladığı ek gümrük vergilerinin yükseltilmesini değerlendirdi

Gölcük Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Necmi Kocaman, “ESNAFLA VATANDAŞ KARŞI KARŞIYA GETİRİLMEMELİ”

KSO Başkanı Zeytinoğlu temmuz ayı dış ticaret ve enflasyon verilerini değerlendirdi

Gölcük Esnaf ve Sanatkârlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Başkanı Musa Mısırlıoğlu, “123 MİLYON TL KREDİ İLE ESNAFIMIZIN YANINDA OLDUK”

Kocaeli ve Gölcük’te Ekmek ile Simide Zam Geldi: YENİ TARİFE 1 AĞUSTOS 2025’TE YÜRÜRLÜĞE GİRİYOR

TÜED Gölcük Şubesi Başkanı Ergun Şahin, “EMEKLİLER GEÇİM SIKINTISI İÇİNDE”

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.Galatasaray 5 5 0 0 14 15
2.Fenerbahçe 4 3 0 1 5 10
3.Trabzonspor 5 3 1 1 2 10
4.Göztepe 5 2 0 3 5 9
5.Antalyaspor 5 3 2 0 1 9
6.Gazişehir Gaziantep 5 3 2 0 -2 9
7.Konyaspor 4 2 1 1 5 7
8.Alanyaspor 4 2 1 1 2 7
9.Samsunspor 4 2 1 1 1 7
10.Beşiktaş 3 2 1 0 0 6
11.Rizespor 4 1 2 1 -4 4
12.Eyüpspor 5 1 3 1 -5 4
13.Kasımpaşa 4 1 3 0 -2 3
14.Kayserispor 4 0 1 3 -4 3
15.Fatih Karagümrük 4 1 3 0 -5 3
16.İstanbul Başakşehir 3 0 1 2 -1 2
17.Kocaelispor 5 0 4 1 -6 1
18.Gençlerbirliği 5 0 5 0 -6 0