• BIST 100

    10880,46%1,42
  • DOLAR

    42,35% 0,05
  • EURO

    49,03% -0,05
  • GRAM ALTIN

    5601,07% 1,14
  • Ç. ALTIN

    9295,25% 0,86

Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, hızlı çözümler sunarak vatandaşın sesi oluyor

Kocaeli 9.05.2025 13:47:00 0
Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi ile en kolay bağlantı noktası olan 153 Çağrı Merkezi, vatandaşların ihtiyaçlarına hızlı ve etkili çözümler sunarak hizmet kalitesini artırıyor. Hem telefon hem de dijital platformlar üzerinden her yaştan ve her kesimden Kocaeliliye ulaşarak, sorunlara anında çözüm üretiyor. 

 

KOCAELİ’NİN SORUNLARINA HIZLI ÇÖZÜM 

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş odaklı hizmet anlayışının en önemli örneklerinden biri olan 153 Çağrı Merkezi, kente dair her konuda çözümün adresi olmaya devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi’nin sunduğu her türlü hizmete kolay ve hızlı erişim sağlayan 153, gerek telefonla gerekse dijital platformlar üzerinden vatandaşlarla birebir iletişim kurarak, Kocaelililerin sesi, gözü ve kulağı hâline gelmiş durumda. Bu sistem, Kocaeli halkının ihtiyaç ve taleplerine hızla çözüm üretirken, Büyükşehir’in hizmet kalitesini de sürekli olarak artırıyor.

 

TEK NUMARADA TOPLANAN HİZMET

Belediye ile vatandaş arasında doğrudan ve hızlı bir köprü kuran 153, ulaşımdan sosyal hizmetlere, çevreden altyapıya kadar birçok konuda gelen talep ve şikâyetleri ilgili birimlere yönlendirerek çözüm süreçlerini başlatıyor. Kocaelililer, günün her saati ulaşılabilir olması sebebiyle çözüm için ilk olarak 153’ü arıyor. Tek numaradan sunulan bu hizmet kolaylığı vatandaşlara hem zaman kazandırıyor hem de bürokratik işlemleri minimuma indiriyor. 2024 yılında toplam 1 milyon 302 kişiyle iletişime geçen 153 Çağrı Merkezi, vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü vazifesi görüyor.

 

TALEP VARSA, ÇÖZÜM DE VAR

Çağrı Merkezi'ne gelen her başvuru, uzman personel tarafından titizlikle dinleniyor ve vakit kaybetmeden çözüme ulaştırılmak üzere ilgili birimlere iletiliyor. Özellikle ulaşım saatlerine dair bilgi talepleri, toplu taşıma güzergâhlarıyla ilgili sorular ve sefer düzenlemelerine dair öneriler en çok gündeme gelen konular arasında yer alıyor. Vatandaşlar, yaşadıkları mahalledeki çevre temizliği, ilaçlama ya da altyapı sorunlarını da bu kanal üzerinden Büyükşehir’e ulaştırıyor. Aynı zamanda sosyal yardım projeleri, hasta yatağı temini ya da evde bakım gibi insan odaklı hizmetlerle ilgili bilgi almak isteyen vatandaşların da ilk durağı yine 153 oluyor. Sadece sorun iletmek değil, öneri ve teşekkürlerini de iletmek isteyen Kocaelililer için bu merkez, samimi bir diyalog ortamı sunuyor.

 

DİJİTAL İLETİŞİMLE 7/24 HİZMET

Çağrı Merkezi sadece telefonda değil, sosyal medya ve mobil uygulamalar üzerinden de vatandaşla etkileşim hâlinde. Instagram, Facebook, X gibi sosyal ağlar aracılığıyla gelen mesajlara anlık dönüşler sağlanırken, mobil uygulama üzerinden iletilen bildirimler de kısa sürede çözüme kavuşturuluyor. “Çek-İlet Kocaeli” gibi dijital araçlarla sokaktan bir fotoğraf göndererek bile bildirimde bulunmak mümkün. Bu dijital kolaylıklar, özellikle genç kuşaklar arasında çağrı merkezinin tercih edilme oranını artırıyor.

 

VATANDAŞ NEYİ MERAK EDİYOR?

153’e yönelen sorular arasında bazı başlıklar öne çıkıyor. Özellikle toplu taşıma sistemine dair detaylar vatandaşların merak ettiği ilk konular arasında yer alıyor. Hangi otobüs nereden geçiyor, sefer saatleri güncellendi mi, yeni hat açıldı mı? gibi sorular, çağrı merkezine sık yöneltilen başvurulardan sadece birkaç tanesini oluşturuyor. 

 

SOSYAL YARDIMLAR HAKKINDA BİLGİ TALEPLERİ

Yine sosyal destek hizmetlerine dair bilgi talepleri, “Hoş Geldin Bebek” gibi projeler, gıda ve erzak yardımları ya da engelli bireyler için sağlanan imkânlar da sıklıkla dile getirilen başlıklar arasında. Mahalle bazlı ilaçlama çalışmaları, sahipsiz hayvanlarla ilgili yapılacak işlemler, zabıta denetimleri ya da kent genelinde yapılan altyapı yenilemeleri de vatandaşların yakından takip ettiği hizmetler arasında yer alıyor. 

 

153, VATANDAŞ İLE KÖPRÜ VAZİFESİ GÖRÜYOR

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, yalnızca bir iletişim hattı değil, vatandaşın doğrudan temsiliyetini sağladığı ve çözümün merkezinde yer aldığı güçlü bir platform olarak hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaş, bu merkez sayesinde yalnızca bir bilgiye ulaşmıyor ve aynı zamanda şehrine dair söz hakkı olduğunu hissediyor. Talepleri dikkate alınan ve çözüm bulan bir sistem, kent yaşamını da daha yaşanabilir kılıyor.

 

KSO Başkanı Zeytinoğlu bütçe gerçekleşmelerini değerlendirdi

İzmit’te öğrenciler depremi simülasyonla deneyimledi

Gölcük’te parke ve bordür onarımları aralıksız sürüyor

Gönül Bağı Yine Başiskele Yollarında

Kocaeli’de atıklar ulaşımda bakiyeye dönüşüyor; ATIKLAR, HEM DOĞAYA HEM EKONOMİYE KAZANDIRILIYOR

Büyükşehir, bir haftada 400 çocuğa binicilik eğitimi verdi; ARA TATİLİ AT ÜSTÜNDE GEÇİRDİLER

Jovanovic özgüvenimiz arttı

BAL Ligi 9. Grup Lideri Gölcükspor, SULTANBEYLİ MAÇI İÇİN İDDİALI HAZIRLANIYOR

Başkan Sezer Muhtarların Taleplerini Dinledi

TÜED Gölcük Şube Başkanı Ergun Şahin, “EMEKLİNİN ALIM GÜCÜ ERİYOR, ÇÖZÜM SEYYANEN ZAM VE ADİL BİR SİSTEMDİR”

Kızılay Gölcük, yardım çalışmalarını sürdürürken ormancıları unutmadı BARIŞ, “YEŞİL VATANIN NÖBETÇİLERİNE MİNNETTARIZ”

CHP Gölcük Kadın Kolları, Ağaçlandırma Günü’nde Doğaya Nefes Oldu ÇAM TOHUMLARI TOPRAKLA BULUŞTU

Cinemre: “Kasım ayında sanatseverlerle buluşmaya devam ediyoruz”

Gölcük Necati Çelik Devlet Hastanesinde YENİ BEYİN VE SİNİR CERRAHİSİ UZMANI GÖREVE BAŞLADI

Başiskele’nin İki Yeni Okulunda İlk Ders Zili Çaldı

Gonca’da bir umut hikâyesi de minik İpek’ten; 520 GRAMLA TUTUNDUĞU HAYATI GONCA’DA GELİŞİYOR

Büyükşehir’den diyabetli çocuklara moral dolu etkinlik

DEV EMEKLİ-SEN 1. Olağan Merkez Genel Kurulu Ankara’da Gerçekleştirildi KAYA, “EMEKLİNİN HAKKINI MUTLAKA ALACAĞIZ”

Gölcük Necati Çelik Devlet Hastanesinde ULUSAL TAMP TATBİKATI TANITIM TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

YKS’ye Hazırlanan Öğrencilere Soru Bankası Seti Desteği                         

Ayaz Halı, Şık ve Trend Modelleriyle Gölcük’te Göz Kamaştırıyor

Büyükşehir, Kartepe Çepni Caddesi’ni yeniliyor

İzmit Belediyesinden Çocuk Hakları Gününe özel tiyatro gösterisi

Yazıları silinen tabelalar yenilenmeyi bekliyor

Dilovası Millet Bahçesi dip köşe temizleniyor

6. İslami Dayanışma Oyunları’nda Kocaeli’ye 6 madalya; KAĞITSPOR, RİYAD’DAN MADALYA TAŞIYOR

Kocaeli’de manda sayısı Büyükşehir’in desteğiyle artıyor

Çayırova Belediyespor tam gaz

Dan Agyei, Sempozyumda İlgi Odağı Oldu

Kocaelispor'dan Vukovic açıklaması "3 transfer dönemi yasak söz konusu değildir" "ÖDEME VADESİNDE YAPILACAK"

Yükleniyor

Atamız Değirmendere’de anıldı

Değirmendere sahiline yeni yaya geçiş köprüsü

Gölcük Belediyesi’nden Deliloğlu Caddesi’ne Hız Kesici Düzenlemesi

Kuruçeşme Camii Halıcı 4-6 Yaş Kur’an Kursu’nda yeni dönem kayıtları devam ediyor SUCU: “ÇOCUKLARIMIZI HEM MANEVİ HEM SOSYAL YÖNDEN GELİŞTİRİYORUZ”

Değirmendere Kayık Çekek Yeri yoğun katılımla tanıtıldı GÖLCÜK’E DEĞER KATAN PROJE

Değirmendere’de 30 Ağustos Zafer Bayramı coşku ile kutlandı

Değirmendere Atatürk Mahallesi, 585 Ada Sitesi sakinlerinden anlamlı etkinlik ÇOCUKLARA HEM TEMİZLİK HEM GÜVENLİK BİLİNCİ KAZANDIRILDI

Değirmendere Çınarlık Meydanı’nda Küptaş Tamiratı ile Zemin Yenilendi

Değirmendere'de Anlamlı Anma ET PİLAV VE LOKMA İKRAMIYLA DEPREM ŞEHİTLERİ YÂD EDİLDİ

Gölcük’te Kaldırım İşgallerine Zabıta Müdahalesi

KSO Başkanı Zeytinoğlu bütçe gerçekleşmelerini değerlendirdi

Gölcük Kuyumcular Derneği Başkanı Ceyhun Gemici “ALTIN SADECE YATIRIM DEĞİL, AYNI ZAMANDA KALICI BİR DEĞERDİR”

KSO Başkanı Zeytinoğlu cari denge verilerini değerlendirdi

KSO Başkanı Zeytinoğlu sanayi üretim endeksini değerlendirdi

TÜED Gölcük Şube Başkanı Ergun Şahin “2000 SONRASI EMEKLİLERİN İNTİBAKI YAPILMALI”

KSO Başkanı Zeytinoğlu ekim ayı dış ticaret verilerini değerlendirdi

KSO Başkanı Zeytinoğlu ekim ayı enflasyon verilerini değerlendirdi

Gölcük Esnaf Kefalet’ten 10 Ayda 185 Milyon TL Kredi Desteği

Aydoğdu, “Altın hâlâ güvenli liman olma özelliğini koruyor”

KSO Başkanı Zeytinoğlu işgücü verileri ve kapasite kullanım oranlarını değerlendirdi

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.GALATASARAY A.Ş. 12 9 1 2 19 29
2.FENERBAHÇE A.Ş. 12 8 0 4 15 28
3.TRABZONSPOR A.Ş. 12 7 1 4 10 25
4.SAMSUNSPOR A.Ş. 12 6 1 5 7 23
5.GÖZTEPE A.Ş. 12 6 2 4 9 22
6.BEŞİKTAŞ A.Ş. 12 6 4 2 5 20
7.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş. 12 5 3 4 -3 19
8.CORENDON ALANYASPOR 12 3 3 6 0 15
9.TÜMOSAN KONYASPOR 12 4 6 2 -2 14
10.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş. 12 3 4 5 -2 14
11.KOCAELİSPOR 12 4 6 2 -4 14
12.RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ 12 3 5 4 2 13
13.HESAP.COM ANTALYASPOR 12 4 7 1 -10 13
14.GENÇLERBİRLİĞİ 12 3 7 2 -5 11
15.KASIMPAŞA A.Ş. 12 2 6 4 -6 10
16.ZECORNER KAYSERİSPOR 12 1 5 6 -15 9
17.İKAS EYÜPSPOR 12 2 8 2 -9 8
18.MISIRLI.COM.TR FATİH KARAGÜMRÜK 12 2 9 1 -11 7