• BIST 100

    14227,10%0,41
  • DOLAR

    42,64% -0,06
  • EURO

    50,43% -0,14
  • GRAM ALTIN

    6165,79% -0,07
  • Ç. ALTIN

    10014,30% 0,00

Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, hızlı çözümler sunarak vatandaşın sesi oluyor

KÜLTÜR SANAT 9.05.2025 13:47:00 0
Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi ile en kolay bağlantı noktası olan 153 Çağrı Merkezi, vatandaşların ihtiyaçlarına hızlı ve etkili çözümler sunarak hizmet kalitesini artırıyor. Hem telefon hem de dijital platformlar üzerinden her yaştan ve her kesimden Kocaeliliye ulaşarak, sorunlara anında çözüm üretiyor. 

 

KOCAELİ’NİN SORUNLARINA HIZLI ÇÖZÜM 

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş odaklı hizmet anlayışının en önemli örneklerinden biri olan 153 Çağrı Merkezi, kente dair her konuda çözümün adresi olmaya devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi’nin sunduğu her türlü hizmete kolay ve hızlı erişim sağlayan 153, gerek telefonla gerekse dijital platformlar üzerinden vatandaşlarla birebir iletişim kurarak, Kocaelililerin sesi, gözü ve kulağı hâline gelmiş durumda. Bu sistem, Kocaeli halkının ihtiyaç ve taleplerine hızla çözüm üretirken, Büyükşehir’in hizmet kalitesini de sürekli olarak artırıyor.

 

TEK NUMARADA TOPLANAN HİZMET

Belediye ile vatandaş arasında doğrudan ve hızlı bir köprü kuran 153, ulaşımdan sosyal hizmetlere, çevreden altyapıya kadar birçok konuda gelen talep ve şikâyetleri ilgili birimlere yönlendirerek çözüm süreçlerini başlatıyor. Kocaelililer, günün her saati ulaşılabilir olması sebebiyle çözüm için ilk olarak 153’ü arıyor. Tek numaradan sunulan bu hizmet kolaylığı vatandaşlara hem zaman kazandırıyor hem de bürokratik işlemleri minimuma indiriyor. 2024 yılında toplam 1 milyon 302 kişiyle iletişime geçen 153 Çağrı Merkezi, vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü vazifesi görüyor.

 

TALEP VARSA, ÇÖZÜM DE VAR

Çağrı Merkezi'ne gelen her başvuru, uzman personel tarafından titizlikle dinleniyor ve vakit kaybetmeden çözüme ulaştırılmak üzere ilgili birimlere iletiliyor. Özellikle ulaşım saatlerine dair bilgi talepleri, toplu taşıma güzergâhlarıyla ilgili sorular ve sefer düzenlemelerine dair öneriler en çok gündeme gelen konular arasında yer alıyor. Vatandaşlar, yaşadıkları mahalledeki çevre temizliği, ilaçlama ya da altyapı sorunlarını da bu kanal üzerinden Büyükşehir’e ulaştırıyor. Aynı zamanda sosyal yardım projeleri, hasta yatağı temini ya da evde bakım gibi insan odaklı hizmetlerle ilgili bilgi almak isteyen vatandaşların da ilk durağı yine 153 oluyor. Sadece sorun iletmek değil, öneri ve teşekkürlerini de iletmek isteyen Kocaelililer için bu merkez, samimi bir diyalog ortamı sunuyor.

 

DİJİTAL İLETİŞİMLE 7/24 HİZMET

Çağrı Merkezi sadece telefonda değil, sosyal medya ve mobil uygulamalar üzerinden de vatandaşla etkileşim hâlinde. Instagram, Facebook, X gibi sosyal ağlar aracılığıyla gelen mesajlara anlık dönüşler sağlanırken, mobil uygulama üzerinden iletilen bildirimler de kısa sürede çözüme kavuşturuluyor. “Çek-İlet Kocaeli” gibi dijital araçlarla sokaktan bir fotoğraf göndererek bile bildirimde bulunmak mümkün. Bu dijital kolaylıklar, özellikle genç kuşaklar arasında çağrı merkezinin tercih edilme oranını artırıyor.

 

VATANDAŞ NEYİ MERAK EDİYOR?

153’e yönelen sorular arasında bazı başlıklar öne çıkıyor. Özellikle toplu taşıma sistemine dair detaylar vatandaşların merak ettiği ilk konular arasında yer alıyor. Hangi otobüs nereden geçiyor, sefer saatleri güncellendi mi, yeni hat açıldı mı? gibi sorular, çağrı merkezine sık yöneltilen başvurulardan sadece birkaç tanesini oluşturuyor. 

 

SOSYAL YARDIMLAR HAKKINDA BİLGİ TALEPLERİ

Yine sosyal destek hizmetlerine dair bilgi talepleri, “Hoş Geldin Bebek” gibi projeler, gıda ve erzak yardımları ya da engelli bireyler için sağlanan imkânlar da sıklıkla dile getirilen başlıklar arasında. Mahalle bazlı ilaçlama çalışmaları, sahipsiz hayvanlarla ilgili yapılacak işlemler, zabıta denetimleri ya da kent genelinde yapılan altyapı yenilemeleri de vatandaşların yakından takip ettiği hizmetler arasında yer alıyor. 

 

153, VATANDAŞ İLE KÖPRÜ VAZİFESİ GÖRÜYOR

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, yalnızca bir iletişim hattı değil, vatandaşın doğrudan temsiliyetini sağladığı ve çözümün merkezinde yer aldığı güçlü bir platform olarak hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaş, bu merkez sayesinde yalnızca bir bilgiye ulaşmıyor ve aynı zamanda şehrine dair söz hakkı olduğunu hissediyor. Talepleri dikkate alınan ve çözüm bulan bir sistem, kent yaşamını da daha yaşanabilir kılıyor.

 

HIRSIZLIK FİRARİSİ YAKALANDI

KOCAELİ VALİLİĞİ’NDEN FIRTINA ALARMI

KOCAELİ'DE FETÖ OPERASYONU

HÜSEYİN BAT ANNESİNİ KAYBETTİ

GÖLCÜK DEVLET HASTANESİ DİYALİZ ÜNİTESİNE YENİ VE MODERN CİHAZLAR KAZANDIRILDI

SANATIN İYİLEŞTİRİCİ GÜCÜ SERGİSİ GÖLCÜK NECATİ ÇELİK DEVLET HASTANESİNDE AÇILDI

SALMAN ‘’AÇLIK SINIRININ ALTINDAKİ ASGARİ ÜCRET SOSYAL ÇÖKÜŞTÜR!’’

ANKARA’DA KOCAELİ MESAİSİ! TUNCAY BATI’DAN BAHÇELİ’YE SUNUM

TALUS’TAN ANKARA ÇIKARMASI

Kocaelispor’un başarılı file bekçisi Gökhan Değirmenci "BU KULÜBÜN GENLERİNDE KUPA KAZANMAK VAR"

28.000 TL’ye SIĞMAYAN HAYATLAR

Kocaelispor Teknik Direktörü Selçuk İnan “BİZİM İÇİN ÖNEMLİ MAÇTI”

BAŞKAN KOCAMAN’DAN GÖNÜLLERE DOKUNAN REGAİP KANDİLİ MESAJI

CEDİT’TE KİRA YARDIMLARI DEVAM EDECEK

“GERİ KAZANIM SUYU” İLE ÖNEMLİ BAŞARI

BÜYÜKŞEHİR ZABITASI YOLDA BIRAKMADI

BÜYÜKŞEHİR, KONFORLU ULAŞIM İÇİN İŞBAŞINDA

ASKERİ ALANDI MEZBELELİK OLDU

BAŞKAN YAVUZ ‘’GÖLCÜK’DE GÜÇLÜ YARINLARIN ADRESİ AK PARTİDİR’’

BÜYÜKAKIN: “REGAİP KANDİLİ YENİ BİR UYANIŞA VESİLE OLSUN”

GÜVENİLİR VE ULAŞILABİLİR BİR PSİKOLOJİK DESTEK MERKEZİ

BAŞKAN ÇAVDAR ‘’TERÖRSÜZ TÜRKİYE HEDEFİ, TÜM MİLLETİ KUCAKLAYAN, TOPLUMSAL BARIŞI VE HUZURU TESİS EDEN KUTLU BİR HEDEFTİR’’

KOCAELİ AFETLERE KARŞI BİR ARAYA GELİYOR

KOCAELİ MÜTEAHHİTLER BİRLİĞİ: SORUMLULUK ALMAYA DEVAM EDECEK

MISIRLIOĞLU ‘’2026 HEDEFİ: DAHA GÜÇLÜ BÜTÇE VE DÜŞÜK FAİZ’’

“ŞİFA VE HUZUR AYNI ÇATI ALTINDA TOPLANACAK”

RAYLI SİSTEM GÜÇLENİYOR, ULAŞIM ÇAĞ ATLIYOR

KOCAELİ’Yİ ANLATAN EN İYİ KARELER BELLİ OLDU

YILBAŞI ÖNCESİ KAÇAK ALKOL OPERASYONU!

İSU, SU YÖNETİMİNDE REFERANS KURUM OLMA KONUMUNU GÜÇLENDİRİYOR

Yükleniyor

DEĞİRMENDERE SAHİLİNİN ESTETİK GÖRÜNÜMÜ GÜÇLENDİ

Değirmendere’de Çift Bıçakla dehşet saçtı

Atamız Değirmendere’de anıldı

Değirmendere sahiline yeni yaya geçiş köprüsü

Gölcük Belediyesi’nden Deliloğlu Caddesi’ne Hız Kesici Düzenlemesi

Kuruçeşme Camii Halıcı 4-6 Yaş Kur’an Kursu’nda yeni dönem kayıtları devam ediyor SUCU: “ÇOCUKLARIMIZI HEM MANEVİ HEM SOSYAL YÖNDEN GELİŞTİRİYORUZ”

Değirmendere Kayık Çekek Yeri yoğun katılımla tanıtıldı GÖLCÜK’E DEĞER KATAN PROJE

Değirmendere’de 30 Ağustos Zafer Bayramı coşku ile kutlandı

Değirmendere Atatürk Mahallesi, 585 Ada Sitesi sakinlerinden anlamlı etkinlik ÇOCUKLARA HEM TEMİZLİK HEM GÜVENLİK BİLİNCİ KAZANDIRILDI

Değirmendere Çınarlık Meydanı’nda Küptaş Tamiratı ile Zemin Yenilendi

SALMAN ‘’AÇLIK SINIRININ ALTINDAKİ ASGARİ ÜCRET SOSYAL ÇÖKÜŞTÜR!’’

CEDİT’TE KİRA YARDIMLARI DEVAM EDECEK

KOCAELİ MÜTEAHHİTLER BİRLİĞİ: SORUMLULUK ALMAYA DEVAM EDECEK

MISIRLIOĞLU ‘’2026 HEDEFİ: DAHA GÜÇLÜ BÜTÇE VE DÜŞÜK FAİZ’’

RAYLI SİSTEM GÜÇLENİYOR, ULAŞIM ÇAĞ ATLIYOR

İSU, SU YÖNETİMİNDE REFERANS KURUM OLMA KONUMUNU GÜÇLENDİRİYOR

BAŞKAN SARI ‘’KAZANILMIŞ HAKLARIMIZDAN TAVİZ YOK’’

ASGARİ ÜCRET BELLİ OLDU

GEMİCİ “ALTIN HAFTAYA TARİHİ BİR ZİRVEYLE BAŞLADI”

ZABITADAN YILBAŞI ÖNCESİ YOĞUN DENETİM

Başkan Özlü’den Başiskele’deki Yol Çalışmalarına Yakın Takip

1 Mart Vapur İskelesi Otoparkı nefes aldırdı

Büyükşehir’den trafiği rahatlatacak bir adım daha

Geleceğimizin teminatı gençler için 17. Bilgievi Körfez İlçesi’nde açıldı BAŞKAN BÜYÜKAKIN: “ESERİ OLMAYANIN YERİNDE YELLER ESER”

Başiskele Yeniköy Termal Tesis gün sayıyor; KOCAELİ, YAKINDA TERMALİ İLE DE ANILACAK

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.GALATASARAY A.Ş. 17 13 1 3 27 42
2.FENERBAHÇE A.Ş. 17 11 0 6 25 39
3.TRABZONSPOR A.Ş. 17 10 2 5 13 35
4.GÖZTEPE A.Ş. 17 9 3 5 12 32
5.BEŞİKTAŞ A.Ş. 17 8 4 5 8 29
6.SAMSUNSPOR A.Ş. 17 6 4 7 2 25
7.RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ 17 6 6 5 9 23
8.KOCAELİSPOR 17 6 6 5 -2 23
9.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş. 17 6 6 5 -6 23
10.CORENDON ALANYASPOR 17 4 4 9 1 21
11.GENÇLERBİRLİĞİ 17 5 9 3 -3 18
12.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş. 17 4 7 6 -4 18
13.TÜMOSAN KONYASPOR 17 4 8 5 -8 17
14.KASIMPAŞA A.Ş. 17 3 8 6 -10 15
15.HESAP.COM ANTALYASPOR 17 4 10 3 -15 15
16.ZECORNER KAYSERİSPOR 17 2 6 9 -17 15
17.İKAS EYÜPSPOR 17 3 10 4 -14 13
18.MISIRLI.COM.TR FATİH KARAGÜMRÜK 17 2 12 3 -18 9