• BIST 100

    10331,30%1,61
  • DOLAR

    40,16% 0,21
  • EURO

    46,86% -0,19
  • GRAM ALTIN

    4305,67% 0,52
  • Ç. ALTIN

    6833,05% 0,00

Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, hızlı çözümler sunarak vatandaşın sesi oluyor

Kocaeli 9.05.2025 13:47:00 0
Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi ile en kolay bağlantı noktası olan 153 Çağrı Merkezi, vatandaşların ihtiyaçlarına hızlı ve etkili çözümler sunarak hizmet kalitesini artırıyor. Hem telefon hem de dijital platformlar üzerinden her yaştan ve her kesimden Kocaeliliye ulaşarak, sorunlara anında çözüm üretiyor. 

 

KOCAELİ’NİN SORUNLARINA HIZLI ÇÖZÜM 

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş odaklı hizmet anlayışının en önemli örneklerinden biri olan 153 Çağrı Merkezi, kente dair her konuda çözümün adresi olmaya devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi’nin sunduğu her türlü hizmete kolay ve hızlı erişim sağlayan 153, gerek telefonla gerekse dijital platformlar üzerinden vatandaşlarla birebir iletişim kurarak, Kocaelililerin sesi, gözü ve kulağı hâline gelmiş durumda. Bu sistem, Kocaeli halkının ihtiyaç ve taleplerine hızla çözüm üretirken, Büyükşehir’in hizmet kalitesini de sürekli olarak artırıyor.

 

TEK NUMARADA TOPLANAN HİZMET

Belediye ile vatandaş arasında doğrudan ve hızlı bir köprü kuran 153, ulaşımdan sosyal hizmetlere, çevreden altyapıya kadar birçok konuda gelen talep ve şikâyetleri ilgili birimlere yönlendirerek çözüm süreçlerini başlatıyor. Kocaelililer, günün her saati ulaşılabilir olması sebebiyle çözüm için ilk olarak 153’ü arıyor. Tek numaradan sunulan bu hizmet kolaylığı vatandaşlara hem zaman kazandırıyor hem de bürokratik işlemleri minimuma indiriyor. 2024 yılında toplam 1 milyon 302 kişiyle iletişime geçen 153 Çağrı Merkezi, vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü vazifesi görüyor.

 

TALEP VARSA, ÇÖZÜM DE VAR

Çağrı Merkezi'ne gelen her başvuru, uzman personel tarafından titizlikle dinleniyor ve vakit kaybetmeden çözüme ulaştırılmak üzere ilgili birimlere iletiliyor. Özellikle ulaşım saatlerine dair bilgi talepleri, toplu taşıma güzergâhlarıyla ilgili sorular ve sefer düzenlemelerine dair öneriler en çok gündeme gelen konular arasında yer alıyor. Vatandaşlar, yaşadıkları mahalledeki çevre temizliği, ilaçlama ya da altyapı sorunlarını da bu kanal üzerinden Büyükşehir’e ulaştırıyor. Aynı zamanda sosyal yardım projeleri, hasta yatağı temini ya da evde bakım gibi insan odaklı hizmetlerle ilgili bilgi almak isteyen vatandaşların da ilk durağı yine 153 oluyor. Sadece sorun iletmek değil, öneri ve teşekkürlerini de iletmek isteyen Kocaelililer için bu merkez, samimi bir diyalog ortamı sunuyor.

 

DİJİTAL İLETİŞİMLE 7/24 HİZMET

Çağrı Merkezi sadece telefonda değil, sosyal medya ve mobil uygulamalar üzerinden de vatandaşla etkileşim hâlinde. Instagram, Facebook, X gibi sosyal ağlar aracılığıyla gelen mesajlara anlık dönüşler sağlanırken, mobil uygulama üzerinden iletilen bildirimler de kısa sürede çözüme kavuşturuluyor. “Çek-İlet Kocaeli” gibi dijital araçlarla sokaktan bir fotoğraf göndererek bile bildirimde bulunmak mümkün. Bu dijital kolaylıklar, özellikle genç kuşaklar arasında çağrı merkezinin tercih edilme oranını artırıyor.

 

VATANDAŞ NEYİ MERAK EDİYOR?

153’e yönelen sorular arasında bazı başlıklar öne çıkıyor. Özellikle toplu taşıma sistemine dair detaylar vatandaşların merak ettiği ilk konular arasında yer alıyor. Hangi otobüs nereden geçiyor, sefer saatleri güncellendi mi, yeni hat açıldı mı? gibi sorular, çağrı merkezine sık yöneltilen başvurulardan sadece birkaç tanesini oluşturuyor. 

 

SOSYAL YARDIMLAR HAKKINDA BİLGİ TALEPLERİ

Yine sosyal destek hizmetlerine dair bilgi talepleri, “Hoş Geldin Bebek” gibi projeler, gıda ve erzak yardımları ya da engelli bireyler için sağlanan imkânlar da sıklıkla dile getirilen başlıklar arasında. Mahalle bazlı ilaçlama çalışmaları, sahipsiz hayvanlarla ilgili yapılacak işlemler, zabıta denetimleri ya da kent genelinde yapılan altyapı yenilemeleri de vatandaşların yakından takip ettiği hizmetler arasında yer alıyor. 

 

153, VATANDAŞ İLE KÖPRÜ VAZİFESİ GÖRÜYOR

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, yalnızca bir iletişim hattı değil, vatandaşın doğrudan temsiliyetini sağladığı ve çözümün merkezinde yer aldığı güçlü bir platform olarak hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaş, bu merkez sayesinde yalnızca bir bilgiye ulaşmıyor ve aynı zamanda şehrine dair söz hakkı olduğunu hissediyor. Talepleri dikkate alınan ve çözüm bulan bir sistem, kent yaşamını da daha yaşanabilir kılıyor.

 

SARAYLI’NIN TARİHİ KONAĞI YENİDEN HAYAT BULUYOR

Saadet Partisi Gölcük İlçe Başkanı Özsoy “GÖLCÜK’TE İHMALLER ZİNCİRİ GENÇ BİR CANI ALDI”

AK Parti Gölcük İlçe Teşkilatından 1000 kişilik aşure ikramı

GÖLCÜKLÜ ÇOCUKLAR VE GENÇLER SANAT DOLU 3 GÜN GEÇİRDİ

Başkan Büyükakın, yeni yapılan Karamürsel Otobüs Terminali’ni inceledi… “KARAMÜRSEL’E SÖZ VERDİK, SADECE BUGÜNÜ DEĞİL, YARINI DA DÜŞÜNEN BİR ULAŞIM YATIRIMI YAPTIK”

Ulsan heyeti Kocaeli'ye hayran kaldı

Cinemre, “Yaz boyunca mahalle programlarımız devam edecek”

Oğuzhan Keleş: “Kentsel Dönüşüm hızımızı vites yükselterek artırmalıyız”

CHP İlçe Gençlik Kolları Başkanı Tuğberk Taşkın “GENÇLİĞİN GÜCÜYLE SAHADA OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ”

Gölcük Necati Çelik Devlet Hastanesinde HASTANE BİRİM SORUMLULARINA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ VERİLDİ

İzmit Belediyesi Asırlık Çınar Evleri büyüklerimizi bekliyor!

Sanayi Tecrübesi ve Ustalık Bir Arada: ÖZERLER OTO KLİNİK’TEN KALİTELİ VE GÜVENİLİR HİZMET

Encümen ihlallere izin vermiyor

Körfez Sipahiler’de 2 kilometrelik yol yenilendi BÜYÜKŞEHİR’DEN ULAŞIMDA KONFOR HAMLESİ

Teknik Direktör Selçuk İnan yönetimindeki kamp programı yüksek tempoyla sürüyor HEDEF, LİGE HAZIR VE İDDİALI BİR TAKIM

Kocaelispor’un Yeni Sol Bek Güvencesi: Massadio Haïdara SAĞLIK KONTROLÜNDEN GEÇTİ

Adana Demirspor'dan Kocaelispor'a Anlamlı Destek: TARAFTARLARDAN DAYANIŞMA ÇAĞRISI

Antrenmanlar Modern Zeminde yapılacak

Büyükşehir’den temiz bir gelecek için Türkiye’ye örnek proje; HEM DOĞA HEM VATANDAŞLAR KAZANACAK

Gölcük Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Necmi Kocaman, “DOĞALGAZA YAPILAN ZAM ESNAFIN MAĞDURİYETİNİ DAHA DA FAZLA ARTIRACAK”

TÜKODER Gölcük Şubesi Başkanı Rıdvan Salman’dan tüketicilere çağrı “HAKLARINIZI BİLİN, KORUYUN, ARAYIN!”

GÖLCÜK SARAYLI’NIN SİMGELERİNDEN OLAN TARİHİ BİNA RESTORE EDİLECEK

Şahin, “SGK, kutusu değişen ilacı artık karşılamıyor, bunun sıkıntısını emeklimiz çekiyor”

Gölcük Anahtar Parti Kongreye gidiyor

Çınar Çocuk Evleri’nde 3’üncü grup için 11 Temmuz’da kura çekilecek

Çocuklar Büyükşehir ile güvende

TÜMGES “İlmek İlmek Deniz Kültürünü İşliyorum” Projesini tamamladı KADINLAR EL EMEĞİYLE DENİZ KÜLTÜRÜNÜ YAŞATTI

Kocaeli Sanayi Odası ve İktisadi Kalkınma Vakfı Başkanı Ayhan Zeytinoğlu,  “ AVRUPA YEŞİL MUTABAKATI NE DURUMDA?”

Vatan Caddesi’nde yanmayan sokak lambası bakım bekliyor

Toplu taşımada klima denetimi

Yükleniyor

Vatan Caddesi’nde yanmayan sokak lambası bakım bekliyor

Çınarlık Meydanı’nda yaşanan üzücü kazadan acı haber geldi ERDEM ULAK KURTARILAMADI

Gölcük’teki üst geçitler elden geçiriliyor

Değirmendere Kayık çekek alanı OLTA BALIKÇILARIN GÖZDE MEKÂNI OLDU

Kuş ve Balık sevgisi giderek yoğun ilgi görüyor ATA PET MARKET TÖRENLE HİZMETE AÇILDI

Değirmenderede’ki takıcılar sokağında gelişi güzel araç parkları ULAŞIMI OLUMSUZ ETKİLİYOR

Gölcük ADD’de yeni üyelere rozetleri takıldı

GÖLCÜK'TE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ CUMHURİYET MAHALLESİ'NDEN BAŞLADI

Çöken yola su bidonu ile çözüm aradılar

Değirmendere Vatan Caddesi girişinde yol yeniden çöktü

Şahin, “SGK, kutusu değişen ilacı artık karşılamıyor, bunun sıkıntısını emeklimiz çekiyor”

Kocaeli Sanayi Odası ve İktisadi Kalkınma Vakfı Başkanı Ayhan Zeytinoğlu,  “ AVRUPA YEŞİL MUTABAKATI NE DURUMDA?”

Gürel,  “Küçük yatırımcı altında kalmaya devam etmeli”

KSO Başkanı Zeytinoğlu haziran ayı dış ticaret verilerini değerlendirdi

TÜED Gölcük Şube Başkanı Ergun Şahin “YÜZDE ORANINDA DEĞİL EŞİT ZAM YAPILMALI”

Gölcük Esnaf Kefalet Kredi Kooperatifi Başkanı Musa Mısırlıoğlu “6 AYDA 174 ESNAFA 108 MİLYON 134 BİN LİRA KREDİ DESTEĞİ SAĞLADIK”

Gülşen Gayrimenkul’ün sahibi Çiğdem Gülşen, “EMLAK PİYASASINDA  DURGUNLUK DEVAM EDİYOR”

TÜED Gölcük Şube Başkanı Ergun Şahin, “ENFLASYON  ORANININ YANINDA SEYYANEN ZAM DA İSTİYORUZ”

Gürel, “Altın uzun vadede her zaman faiz ve dövizden daha karlıdır”

KSO Başkanı Zeytinoğlu sanayi üretim endeksini değerlendirdi

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.Galatasaray 36 30 1 5 60 95
2.Fenerbahçe 36 26 4 6 51 84
3.Samsunspor 36 19 10 7 14 64
4.Beşiktaş 36 17 8 11 23 62
5.İstanbul Başakşehir 36 16 14 6 4 54
6.Eyüpspor 36 15 13 8 5 53
7.Trabzonspor 36 13 11 12 13 51
8.Göztepe 36 13 12 11 9 50
9.Rizespor 36 15 17 4 -6 49
10.Kasımpaşa 36 11 11 14 -1 47
11.Konyaspor 36 13 16 7 -5 46
12.Alanyaspor 36 12 15 9 -7 45
13.Kayserispor 36 11 13 12 -12 45
14.Gazişehir Gaziantep 36 12 15 9 -5 45
15.Antalyaspor 36 12 16 8 -25 44
16.Bodrum FK 36 9 17 10 -17 37
17.Sivasspor 36 9 19 8 -16 35
18.Hatayspor 36 6 22 8 -27 26
19.Adana Demirspor 36 3 28 5 -58 2