• BIST 100

    9037,2%0,20
  • DOLAR

    39,17% -0,15
  • EURO

    44,77% 0,13
  • GRAM ALTIN

    4234,59% 2,08
  • Ç. ALTIN

    6715,78% 1,42

Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, hızlı çözümler sunarak vatandaşın sesi oluyor

Kocaeli 9.05.2025 13:47:00 0
Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi ile en kolay bağlantı noktası olan 153 Çağrı Merkezi, vatandaşların ihtiyaçlarına hızlı ve etkili çözümler sunarak hizmet kalitesini artırıyor. Hem telefon hem de dijital platformlar üzerinden her yaştan ve her kesimden Kocaeliliye ulaşarak, sorunlara anında çözüm üretiyor. 

 

KOCAELİ’NİN SORUNLARINA HIZLI ÇÖZÜM 

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş odaklı hizmet anlayışının en önemli örneklerinden biri olan 153 Çağrı Merkezi, kente dair her konuda çözümün adresi olmaya devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi’nin sunduğu her türlü hizmete kolay ve hızlı erişim sağlayan 153, gerek telefonla gerekse dijital platformlar üzerinden vatandaşlarla birebir iletişim kurarak, Kocaelililerin sesi, gözü ve kulağı hâline gelmiş durumda. Bu sistem, Kocaeli halkının ihtiyaç ve taleplerine hızla çözüm üretirken, Büyükşehir’in hizmet kalitesini de sürekli olarak artırıyor.

 

TEK NUMARADA TOPLANAN HİZMET

Belediye ile vatandaş arasında doğrudan ve hızlı bir köprü kuran 153, ulaşımdan sosyal hizmetlere, çevreden altyapıya kadar birçok konuda gelen talep ve şikâyetleri ilgili birimlere yönlendirerek çözüm süreçlerini başlatıyor. Kocaelililer, günün her saati ulaşılabilir olması sebebiyle çözüm için ilk olarak 153’ü arıyor. Tek numaradan sunulan bu hizmet kolaylığı vatandaşlara hem zaman kazandırıyor hem de bürokratik işlemleri minimuma indiriyor. 2024 yılında toplam 1 milyon 302 kişiyle iletişime geçen 153 Çağrı Merkezi, vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü vazifesi görüyor.

 

TALEP VARSA, ÇÖZÜM DE VAR

Çağrı Merkezi'ne gelen her başvuru, uzman personel tarafından titizlikle dinleniyor ve vakit kaybetmeden çözüme ulaştırılmak üzere ilgili birimlere iletiliyor. Özellikle ulaşım saatlerine dair bilgi talepleri, toplu taşıma güzergâhlarıyla ilgili sorular ve sefer düzenlemelerine dair öneriler en çok gündeme gelen konular arasında yer alıyor. Vatandaşlar, yaşadıkları mahalledeki çevre temizliği, ilaçlama ya da altyapı sorunlarını da bu kanal üzerinden Büyükşehir’e ulaştırıyor. Aynı zamanda sosyal yardım projeleri, hasta yatağı temini ya da evde bakım gibi insan odaklı hizmetlerle ilgili bilgi almak isteyen vatandaşların da ilk durağı yine 153 oluyor. Sadece sorun iletmek değil, öneri ve teşekkürlerini de iletmek isteyen Kocaelililer için bu merkez, samimi bir diyalog ortamı sunuyor.

 

DİJİTAL İLETİŞİMLE 7/24 HİZMET

Çağrı Merkezi sadece telefonda değil, sosyal medya ve mobil uygulamalar üzerinden de vatandaşla etkileşim hâlinde. Instagram, Facebook, X gibi sosyal ağlar aracılığıyla gelen mesajlara anlık dönüşler sağlanırken, mobil uygulama üzerinden iletilen bildirimler de kısa sürede çözüme kavuşturuluyor. “Çek-İlet Kocaeli” gibi dijital araçlarla sokaktan bir fotoğraf göndererek bile bildirimde bulunmak mümkün. Bu dijital kolaylıklar, özellikle genç kuşaklar arasında çağrı merkezinin tercih edilme oranını artırıyor.

 

VATANDAŞ NEYİ MERAK EDİYOR?

153’e yönelen sorular arasında bazı başlıklar öne çıkıyor. Özellikle toplu taşıma sistemine dair detaylar vatandaşların merak ettiği ilk konular arasında yer alıyor. Hangi otobüs nereden geçiyor, sefer saatleri güncellendi mi, yeni hat açıldı mı? gibi sorular, çağrı merkezine sık yöneltilen başvurulardan sadece birkaç tanesini oluşturuyor. 

 

SOSYAL YARDIMLAR HAKKINDA BİLGİ TALEPLERİ

Yine sosyal destek hizmetlerine dair bilgi talepleri, “Hoş Geldin Bebek” gibi projeler, gıda ve erzak yardımları ya da engelli bireyler için sağlanan imkânlar da sıklıkla dile getirilen başlıklar arasında. Mahalle bazlı ilaçlama çalışmaları, sahipsiz hayvanlarla ilgili yapılacak işlemler, zabıta denetimleri ya da kent genelinde yapılan altyapı yenilemeleri de vatandaşların yakından takip ettiği hizmetler arasında yer alıyor. 

 

153, VATANDAŞ İLE KÖPRÜ VAZİFESİ GÖRÜYOR

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, yalnızca bir iletişim hattı değil, vatandaşın doğrudan temsiliyetini sağladığı ve çözümün merkezinde yer aldığı güçlü bir platform olarak hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaş, bu merkez sayesinde yalnızca bir bilgiye ulaşmıyor ve aynı zamanda şehrine dair söz hakkı olduğunu hissediyor. Talepleri dikkate alınan ve çözüm bulan bir sistem, kent yaşamını da daha yaşanabilir kılıyor.

 

MHP Gölcük’te Güç Gösterisi Yaptı TEŞKİLAT İSTİŞARE TOPLANTISINDA KENETLENDİ

GÖLCÜK'TE YÜZLERCE KİŞİ YAĞMUR ALTINDA FİLİSTİN İÇİN TEK YÜREK OLDU

Gölcük Otizm Derneği’nin hayata geçirdiği YEDEP Projesi start aldı

Kocaeli’nde çilek üreticisinin yüzü Büyükşehir ile gülüyor; “ÇİLEKTE KALİTENİN ADRESİ AKÇAT KÖYÜ”

TÜKODER Gölcük Şube Başkanı Rıdvan Salman’dan önemli uyarı “KURBANLIKTAN ELBİSEYE GÜVENİLİR YERLERDEN ALIŞVERİŞ YAPIN”

YRP Kocaeli’de kongre heyecanı İL BAŞKANI AHMET EMRE AYDIN GÜVEN TAZELEDİ

“Türkiye’nin Doğası” fotoğraf sergisi Ormanya’da açıldı; BU FOTOĞRAF SERGİSİ ORMANYA’DA GÖRSEL ŞÖLEN SUNUYOR

İzmit Körfezi’nde kirliliğe geçit yok

Gölcük Necati Çelik Devlet Hastanesinde GEBE OKULU MEZUNİYET SEVİNCİ

"Başiskele Kültür-Sanat" Çevre Şenliği ile Devam Edecek   

Kitaphane’de Sınav Yoğunluğu

Gençlerden üzücü davranış; kamu malına zarar

135 yıllık tarihi güzelliği keşfettiler

Markao, Caner Osmanpaşa, Batuhan Şen ve Mehmet Yılmaz ile yollar ayrıldı TRANSFERDE SÜPRİZ İSİMLER VAR

Uluslararası Sporcu Sendikası (US-SEN) Genel Başkanı Bekir Ayaz, “BİR KARARLA BİNLERCE SPORCU EKMEKSİZ KALIYOR, SUSMAYACAĞIZ”

Kocaelispor'da Alexandru Maxim iddiası gündemde!

Sefa Narin Bursaspor’da

Gölcük Tersanesi Komutanlığında inşa edildi TCG MURATREİS DENİZE İNDİRİLDİ

“13 Haziran’da Danışma Meclisi Toplantımızı gerçekleştireceğiz”

HAKEVİ Derneği yoğun katılım ile açıldı

Kocaman, “Bayram pazarımız pazartesi günü itibariyle kurulacak”

Bu etkinlikte eğlence ve eğitim bir arada

Çevre ve Doğa dostu bir güzel insan Metin Bodur “DOĞAYI SEVİN VE KIYMETİNİ BİLİN”

Sıfır atık bilinci tüm Kocaeli’ne aşılanıyor

Kasaphan Steakhouse 'un 2. Şubesi yoğun bir katılım ile açıldı

Büyükşehir’den personele işaret dili eğitimi

Fan Pop Çocuk Giyim çocukları mutlu ediyor BAYRAMDA ÇOCUKLAR ÇİÇEK GİBİ OLACAK

Gölcük Tersanesi 31/A Fabrikası emeklileri kahvaltıda buluştu

Milli futbolcu Kerem Aktürkoğlu ile Ceren Azak ile dünyaevine girdi

Başkan Büyükakın’a Sivaslılardan yoğun ilgi

Yükleniyor

Gölcük’teki üst geçitler elden geçiriliyor

Değirmendere Kayık çekek alanı OLTA BALIKÇILARIN GÖZDE MEKÂNI OLDU

Kuş ve Balık sevgisi giderek yoğun ilgi görüyor ATA PET MARKET TÖRENLE HİZMETE AÇILDI

Değirmenderede’ki takıcılar sokağında gelişi güzel araç parkları ULAŞIMI OLUMSUZ ETKİLİYOR

Gölcük ADD’de yeni üyelere rozetleri takıldı

GÖLCÜK'TE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ CUMHURİYET MAHALLESİ'NDEN BAŞLADI

Çöken yola su bidonu ile çözüm aradılar

Değirmendere Vatan Caddesi girişinde yol yeniden çöktü

Ramazan Ayında En Güzel Sofralar DEĞİRMENDERE YALI EVLERİ’NDE YAŞANIR

Elit Kuaför bayanların gözde mekânı BAKIMLI OLMAK BİR AYRICALIKTIR

“Altında yaşanan iniş çıkışlar yatırımcıları telaşlandırmasın”

KSO Başkanı Zeytinoğlu cari denge verilerini değerlendirdi

KSO Başkanı Zeytinoğlu cari denge verilerini değerlendirdi

Gürel, “Uzun vadede dövizden ve faizden daha fazla getirisi olan yatırım altındır”

“Bayram İkramiyesi kurban hissesi kadar olmalı”

“GÖLCÜK ESNAFIMIZA YÖNELİK DESTEKLERİMİZİ SÜRDÜRECEĞİZ”

Gürel, “Altın her zaman banka faizi ve dövizden daha karlıdır”

KSO Meslek Komiteleri Müşterek Toplantısı gerçekleştirildi

SAVDES-SEN Kocaeli Bölge Şube Başkanı Özhan İmre "MEMUR VE EMEKLİNİN EKONOMİK DURUMU BEKA SORUNUDUR"

TÜED Gölcük Şube Başkanı Ergun Şahin, “MUAYENE VE İLAÇ KATKI PAYLARI KALDIRILMALI”

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.Galatasaray 35 29 1 5 58 92
2.Fenerbahçe 35 25 4 6 50 81
3.Samsunspor 35 18 10 7 13 61
4.Beşiktaş 35 16 8 11 19 59
5.İstanbul Başakşehir 35 16 13 6 6 54
6.Eyüpspor 36 15 13 8 5 53
7.Trabzonspor 35 12 11 12 11 48
8.Göztepe 35 12 12 11 8 47
9.Kasımpaşa 35 11 10 14 0 47
10.Konyaspor 35 13 15 7 -4 46
11.Rizespor 35 14 17 4 -9 46
12.Kayserispor 35 11 12 12 -11 45
13.Gazişehir Gaziantep 35 12 15 8 -5 44
14.Antalyaspor 35 12 15 8 -23 44
15.Alanyaspor 35 11 15 9 -9 42
16.Bodrum FK 35 9 16 10 -13 37
17.Sivasspor 35 9 18 8 -14 35
18.Hatayspor 35 6 21 8 -24 26
19.Adana Demirspor 35 3 28 4 -58 1