• BIST 100

    10975,64%0,56
  • DOLAR

    42,11% 0,05
  • EURO

    48,39% 0,08
  • GRAM ALTIN

    5375,68% 0,86
  • Ç. ALTIN

    8814,34% -0,10

Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, hızlı çözümler sunarak vatandaşın sesi oluyor

Kocaeli 9.05.2025 13:47:00 0
Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi ile en kolay bağlantı noktası olan 153 Çağrı Merkezi, vatandaşların ihtiyaçlarına hızlı ve etkili çözümler sunarak hizmet kalitesini artırıyor. Hem telefon hem de dijital platformlar üzerinden her yaştan ve her kesimden Kocaeliliye ulaşarak, sorunlara anında çözüm üretiyor. 

 

KOCAELİ’NİN SORUNLARINA HIZLI ÇÖZÜM 

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş odaklı hizmet anlayışının en önemli örneklerinden biri olan 153 Çağrı Merkezi, kente dair her konuda çözümün adresi olmaya devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi’nin sunduğu her türlü hizmete kolay ve hızlı erişim sağlayan 153, gerek telefonla gerekse dijital platformlar üzerinden vatandaşlarla birebir iletişim kurarak, Kocaelililerin sesi, gözü ve kulağı hâline gelmiş durumda. Bu sistem, Kocaeli halkının ihtiyaç ve taleplerine hızla çözüm üretirken, Büyükşehir’in hizmet kalitesini de sürekli olarak artırıyor.

 

TEK NUMARADA TOPLANAN HİZMET

Belediye ile vatandaş arasında doğrudan ve hızlı bir köprü kuran 153, ulaşımdan sosyal hizmetlere, çevreden altyapıya kadar birçok konuda gelen talep ve şikâyetleri ilgili birimlere yönlendirerek çözüm süreçlerini başlatıyor. Kocaelililer, günün her saati ulaşılabilir olması sebebiyle çözüm için ilk olarak 153’ü arıyor. Tek numaradan sunulan bu hizmet kolaylığı vatandaşlara hem zaman kazandırıyor hem de bürokratik işlemleri minimuma indiriyor. 2024 yılında toplam 1 milyon 302 kişiyle iletişime geçen 153 Çağrı Merkezi, vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü vazifesi görüyor.

 

TALEP VARSA, ÇÖZÜM DE VAR

Çağrı Merkezi'ne gelen her başvuru, uzman personel tarafından titizlikle dinleniyor ve vakit kaybetmeden çözüme ulaştırılmak üzere ilgili birimlere iletiliyor. Özellikle ulaşım saatlerine dair bilgi talepleri, toplu taşıma güzergâhlarıyla ilgili sorular ve sefer düzenlemelerine dair öneriler en çok gündeme gelen konular arasında yer alıyor. Vatandaşlar, yaşadıkları mahalledeki çevre temizliği, ilaçlama ya da altyapı sorunlarını da bu kanal üzerinden Büyükşehir’e ulaştırıyor. Aynı zamanda sosyal yardım projeleri, hasta yatağı temini ya da evde bakım gibi insan odaklı hizmetlerle ilgili bilgi almak isteyen vatandaşların da ilk durağı yine 153 oluyor. Sadece sorun iletmek değil, öneri ve teşekkürlerini de iletmek isteyen Kocaelililer için bu merkez, samimi bir diyalog ortamı sunuyor.

 

DİJİTAL İLETİŞİMLE 7/24 HİZMET

Çağrı Merkezi sadece telefonda değil, sosyal medya ve mobil uygulamalar üzerinden de vatandaşla etkileşim hâlinde. Instagram, Facebook, X gibi sosyal ağlar aracılığıyla gelen mesajlara anlık dönüşler sağlanırken, mobil uygulama üzerinden iletilen bildirimler de kısa sürede çözüme kavuşturuluyor. “Çek-İlet Kocaeli” gibi dijital araçlarla sokaktan bir fotoğraf göndererek bile bildirimde bulunmak mümkün. Bu dijital kolaylıklar, özellikle genç kuşaklar arasında çağrı merkezinin tercih edilme oranını artırıyor.

 

VATANDAŞ NEYİ MERAK EDİYOR?

153’e yönelen sorular arasında bazı başlıklar öne çıkıyor. Özellikle toplu taşıma sistemine dair detaylar vatandaşların merak ettiği ilk konular arasında yer alıyor. Hangi otobüs nereden geçiyor, sefer saatleri güncellendi mi, yeni hat açıldı mı? gibi sorular, çağrı merkezine sık yöneltilen başvurulardan sadece birkaç tanesini oluşturuyor. 

 

SOSYAL YARDIMLAR HAKKINDA BİLGİ TALEPLERİ

Yine sosyal destek hizmetlerine dair bilgi talepleri, “Hoş Geldin Bebek” gibi projeler, gıda ve erzak yardımları ya da engelli bireyler için sağlanan imkânlar da sıklıkla dile getirilen başlıklar arasında. Mahalle bazlı ilaçlama çalışmaları, sahipsiz hayvanlarla ilgili yapılacak işlemler, zabıta denetimleri ya da kent genelinde yapılan altyapı yenilemeleri de vatandaşların yakından takip ettiği hizmetler arasında yer alıyor. 

 

153, VATANDAŞ İLE KÖPRÜ VAZİFESİ GÖRÜYOR

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, yalnızca bir iletişim hattı değil, vatandaşın doğrudan temsiliyetini sağladığı ve çözümün merkezinde yer aldığı güçlü bir platform olarak hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaş, bu merkez sayesinde yalnızca bir bilgiye ulaşmıyor ve aynı zamanda şehrine dair söz hakkı olduğunu hissediyor. Talepleri dikkate alınan ve çözüm bulan bir sistem, kent yaşamını da daha yaşanabilir kılıyor.

 

KOCAELİSPOR, GALATASARAY MAÇINA ODAKLANDI

Taner Gülleri de maça davet edildi

Gölcük Belediyesi’nden Büyük Proje 1.400 KİŞİLİK KONGRE MERKEZİ VE 650 KİŞİLİK KONFERANS SALONU GELİYOR

Yuvacık Barajı’nda Doluluk Oranı Yüzde 11’e Düştü ESKİ KÖPRÜ GÖRÜNÜR HALE GELDİ

KSO Başkanı Zeytinoğlu ekim ayı enflasyon verilerini değerlendirdi

İYİ Parti Kocaeli 4. Olağan İl Kongresi 9 Kasım’da gerçekleşecek ÇALIŞKAN: “BİRLİK VE BERABERLİKLE İKTİDARA EMİN ADIMLARLA YÜRÜYORUZ”

Gölcük’te “Güvenli Okul” Uygulaması gerçekleştirildi

Gölcük Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’nden GÖLCÜK ÇOCUK EVLERİ SİTESİ MÜDÜRLÜĞÜ’NE AĞIZ VE DİŞ TARAMASI

İzmit Belediyesi ve LÖSEV el ele: Lösemili çocuklar için umut standı

CHP Kocaeli İl Yönetimi görev paylaşımını tamamladı ÜÇ GÖLCÜKLÜ YÖNETİMDE YER ALDI

Goncagüller Anaokulu’nda Velilere Sağlıklı Beslenme Eğitimi

Kocaeli’de atıklar sanata dönüştü

Büyükşehir’den doğa turizmine tam destek; ORMANYA VE KUZUYAYLA ZİYARETÇİ REKORU KIRDI

Genişletilmiş İl Güvenlik, Asayiş ve Koordinasyon Kurulu Toplantısı, VALİ AKTAŞ BAŞKANLIĞINDA YAPILDI

Merhum CHP Gölcük İlçe Başkanı Emin Büyükoğlu kabri başında anıldı

Gölcük Belediyesi’nden Merkez Mahallesi’nde Konforlu Ulaşım İçin Küptaş Tamiri

İzmit Belediyesinden Derince’de Kıbrıs Gazilerine anlamlı ziyaret

Son 6 yılda 18 yeni üst geçit, 38 engelli asansörü; BÜYÜKŞEHİR, YAŞAMA DEĞER KATIYOR

Başkan Özlü’den Sahada Devam Eden Çalışmalara Yakın Takip

Kore Cumhuriyeti İstanbul Başkonsolosu Woo Sung Lee, Vali İlhami Aktaş'ı Ziyaret Etti

Kocaelispor'da 4 futbolcu kart sınırında

BAL Ligi 9. Grup 5. Hafta: Heyecan Dorukta! İki Kent Derbisi bugün Oynanacak GÖLCÜKSPOR-DARICA GB.

Büyükakın, Gençlere Müjdeyi Verdi “TEKNOLOJİ TAKIMLARINA DESTEĞİMİZİ 20 MİLYON TL’YE ÇIKARDIK”

Gölcük Esnaf Kefalet’ten 10 Ayda 185 Milyon TL Kredi Desteği

İSU’dan Başiskele, Gölcük ve Kartepe’ye ENTEGRE ALTYAPI YATIRIMI

Barış, “Türk Kızılay’ı 157 yıllık bir çınar”

Büyükşehir’in gözü ve kulağı sahada

Merve ve Osman çifti rüya gibi bir düğün töreni ile DÜNYAEVİNE GİRDİ

Erasmus+ “AAC for Inclusion” Projesi Romanya’da Devam Ediyor

Eski Dostlar’da Cumhuriyet coşkusu

Yükleniyor

Değirmendere sahiline yeni yaya geçiş köprüsü

Gölcük Belediyesi’nden Deliloğlu Caddesi’ne Hız Kesici Düzenlemesi

Kuruçeşme Camii Halıcı 4-6 Yaş Kur’an Kursu’nda yeni dönem kayıtları devam ediyor SUCU: “ÇOCUKLARIMIZI HEM MANEVİ HEM SOSYAL YÖNDEN GELİŞTİRİYORUZ”

Değirmendere Kayık Çekek Yeri yoğun katılımla tanıtıldı GÖLCÜK’E DEĞER KATAN PROJE

Değirmendere’de 30 Ağustos Zafer Bayramı coşku ile kutlandı

Değirmendere Atatürk Mahallesi, 585 Ada Sitesi sakinlerinden anlamlı etkinlik ÇOCUKLARA HEM TEMİZLİK HEM GÜVENLİK BİLİNCİ KAZANDIRILDI

Değirmendere Çınarlık Meydanı’nda Küptaş Tamiratı ile Zemin Yenilendi

Değirmendere'de Anlamlı Anma ET PİLAV VE LOKMA İKRAMIYLA DEPREM ŞEHİTLERİ YÂD EDİLDİ

Gölcük’te Kaldırım İşgallerine Zabıta Müdahalesi

Gölcük’te kaldırıma park eden araçlara zabıta müdahalesi

KSO Başkanı Zeytinoğlu ekim ayı enflasyon verilerini değerlendirdi

Gölcük Esnaf Kefalet’ten 10 Ayda 185 Milyon TL Kredi Desteği

Aydoğdu, “Altın hâlâ güvenli liman olma özelliğini koruyor”

KSO Başkanı Zeytinoğlu işgücü verileri ve kapasite kullanım oranlarını değerlendirdi

KSO Başkanı Zeytinoğlu bütçe gerçekleşmelerini değerlendirdi

KSO Başkanı Zeytinoğlu cari denge verilerini değerlendirdi

KSO Başkanı Zeytinoğlu eylül ayı enflasyon verilerini değerlendirdi

KSO Başkanı Zeytinoğlu eylül ayı dış ticaret verilerini değerlendirdi

Gölcüklü Esnafa 9 Ayda 162 Milyon TL Kredi Desteği MISIRLIOĞLU: “DESTEKLERİMİZ ARTARAK SÜRECEK”

KSO Başkanı Zeytinoğlu işgücü verilerini değerlendirdi

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.GALATASARAY A.Ş. 11 9 0 2 20 29
2.FENERBAHÇE A.Ş. 11 7 0 4 13 25
3.TRABZONSPOR A.Ş. 11 7 1 3 10 24
4.SAMSUNSPOR A.Ş. 11 5 1 5 6 20
5.GÖZTEPE A.Ş. 11 5 2 4 7 19
6.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş. 11 5 3 3 -3 18
7.BEŞİKTAŞ A.Ş. 11 5 4 2 3 17
8.TÜMOSAN KONYASPOR 11 4 5 2 0 14
9.CORENDON ALANYASPOR 11 3 3 5 0 14
10.RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ 11 3 4 4 3 13
11.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş. 11 3 4 4 -2 13
12.HESAP.COM ANTALYASPOR 11 4 6 1 -8 13
13.KOCAELİSPOR 11 3 6 2 -5 11
14.KASIMPAŞA A.Ş. 11 2 5 4 -4 10
15.ZECORNER KAYSERİSPOR 11 1 4 6 -13 9
16.GENÇLERBİRLİĞİ 11 2 7 2 -6 8
17.İKAS EYÜPSPOR 11 2 7 2 -8 8
18.MISIRLI.COM.TR FATİH KARAGÜMRÜK 11 1 9 1 -13 4