• BIST 100

    14229,41%0,33
  • DOLAR

    42,80% 0,17
  • EURO

    50,14% -0,07
  • GRAM ALTIN

    5972,47% 0,30
  • Ç. ALTIN

    9632,85% 0,24

Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, hızlı çözümler sunarak vatandaşın sesi oluyor

KÜLTÜR SANAT 9.05.2025 13:47:00 0
Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi ile en kolay bağlantı noktası olan 153 Çağrı Merkezi, vatandaşların ihtiyaçlarına hızlı ve etkili çözümler sunarak hizmet kalitesini artırıyor. Hem telefon hem de dijital platformlar üzerinden her yaştan ve her kesimden Kocaeliliye ulaşarak, sorunlara anında çözüm üretiyor. 

 

KOCAELİ’NİN SORUNLARINA HIZLI ÇÖZÜM 

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş odaklı hizmet anlayışının en önemli örneklerinden biri olan 153 Çağrı Merkezi, kente dair her konuda çözümün adresi olmaya devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi’nin sunduğu her türlü hizmete kolay ve hızlı erişim sağlayan 153, gerek telefonla gerekse dijital platformlar üzerinden vatandaşlarla birebir iletişim kurarak, Kocaelililerin sesi, gözü ve kulağı hâline gelmiş durumda. Bu sistem, Kocaeli halkının ihtiyaç ve taleplerine hızla çözüm üretirken, Büyükşehir’in hizmet kalitesini de sürekli olarak artırıyor.

 

TEK NUMARADA TOPLANAN HİZMET

Belediye ile vatandaş arasında doğrudan ve hızlı bir köprü kuran 153, ulaşımdan sosyal hizmetlere, çevreden altyapıya kadar birçok konuda gelen talep ve şikâyetleri ilgili birimlere yönlendirerek çözüm süreçlerini başlatıyor. Kocaelililer, günün her saati ulaşılabilir olması sebebiyle çözüm için ilk olarak 153’ü arıyor. Tek numaradan sunulan bu hizmet kolaylığı vatandaşlara hem zaman kazandırıyor hem de bürokratik işlemleri minimuma indiriyor. 2024 yılında toplam 1 milyon 302 kişiyle iletişime geçen 153 Çağrı Merkezi, vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü vazifesi görüyor.

 

TALEP VARSA, ÇÖZÜM DE VAR

Çağrı Merkezi'ne gelen her başvuru, uzman personel tarafından titizlikle dinleniyor ve vakit kaybetmeden çözüme ulaştırılmak üzere ilgili birimlere iletiliyor. Özellikle ulaşım saatlerine dair bilgi talepleri, toplu taşıma güzergâhlarıyla ilgili sorular ve sefer düzenlemelerine dair öneriler en çok gündeme gelen konular arasında yer alıyor. Vatandaşlar, yaşadıkları mahalledeki çevre temizliği, ilaçlama ya da altyapı sorunlarını da bu kanal üzerinden Büyükşehir’e ulaştırıyor. Aynı zamanda sosyal yardım projeleri, hasta yatağı temini ya da evde bakım gibi insan odaklı hizmetlerle ilgili bilgi almak isteyen vatandaşların da ilk durağı yine 153 oluyor. Sadece sorun iletmek değil, öneri ve teşekkürlerini de iletmek isteyen Kocaelililer için bu merkez, samimi bir diyalog ortamı sunuyor.

 

DİJİTAL İLETİŞİMLE 7/24 HİZMET

Çağrı Merkezi sadece telefonda değil, sosyal medya ve mobil uygulamalar üzerinden de vatandaşla etkileşim hâlinde. Instagram, Facebook, X gibi sosyal ağlar aracılığıyla gelen mesajlara anlık dönüşler sağlanırken, mobil uygulama üzerinden iletilen bildirimler de kısa sürede çözüme kavuşturuluyor. “Çek-İlet Kocaeli” gibi dijital araçlarla sokaktan bir fotoğraf göndererek bile bildirimde bulunmak mümkün. Bu dijital kolaylıklar, özellikle genç kuşaklar arasında çağrı merkezinin tercih edilme oranını artırıyor.

 

VATANDAŞ NEYİ MERAK EDİYOR?

153’e yönelen sorular arasında bazı başlıklar öne çıkıyor. Özellikle toplu taşıma sistemine dair detaylar vatandaşların merak ettiği ilk konular arasında yer alıyor. Hangi otobüs nereden geçiyor, sefer saatleri güncellendi mi, yeni hat açıldı mı? gibi sorular, çağrı merkezine sık yöneltilen başvurulardan sadece birkaç tanesini oluşturuyor. 

 

SOSYAL YARDIMLAR HAKKINDA BİLGİ TALEPLERİ

Yine sosyal destek hizmetlerine dair bilgi talepleri, “Hoş Geldin Bebek” gibi projeler, gıda ve erzak yardımları ya da engelli bireyler için sağlanan imkânlar da sıklıkla dile getirilen başlıklar arasında. Mahalle bazlı ilaçlama çalışmaları, sahipsiz hayvanlarla ilgili yapılacak işlemler, zabıta denetimleri ya da kent genelinde yapılan altyapı yenilemeleri de vatandaşların yakından takip ettiği hizmetler arasında yer alıyor. 

 

153, VATANDAŞ İLE KÖPRÜ VAZİFESİ GÖRÜYOR

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, yalnızca bir iletişim hattı değil, vatandaşın doğrudan temsiliyetini sağladığı ve çözümün merkezinde yer aldığı güçlü bir platform olarak hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaş, bu merkez sayesinde yalnızca bir bilgiye ulaşmıyor ve aynı zamanda şehrine dair söz hakkı olduğunu hissediyor. Talepleri dikkate alınan ve çözüm bulan bir sistem, kent yaşamını da daha yaşanabilir kılıyor.

 

PROMOSYON PARASI İÇİN ACELE ETMEYİN OCAK'I BEKLEYİN !

MUHTARLAR KAHVALTIDA BİR ARAYA GELDİ

GÖLCÜK’DE GÜVENLİ OKUL UYGULAMASI YAPILDI

GÖLCÜKSPORDAN ÖNEMLİ DUYURU: MAÇ SAATİ GÜNCELLENDİ!

TARLA DA 2 TL OLAN MARKETTE NASIL 25 TL OLUYOR ?

GÖLCÜKSPORLU GÖLGE GRUBU ''BU ARMA BİZİM''

KARTEPE TRAMVAY HATTI’NDA RAYLAR KAYNAK İLE BİRLEŞİYOR

BAŞİSKELE'NİN GELECEĞİ EĞİTİM İLE GÜÇLENİYOR

BAŞKAN KOCAMAN “KARTEPE’NİN GELECEĞİNİ GENÇLERLE İNŞA EDİYORUZ”

“ÜÇ JOKERLİ KONKEN” ALMANYA’DA BEĞENİ TOPLADI

BARAÇLI: ATILACAK ADIMLARIN ORTAĞI SİZLERSİNİZ

BÜYÜKŞEHİR’DEN GÖLCÜK’E YENİ MEZARLIK ALANLARI

“BU SADECE KOCAELİ’NİN DEĞİL, TÜM BÖLGENİN SU FELAKETİDİR”

BAŞKAN BÜYÜKAKIN; KOCAELİSPOR'UMUZU YÜREKTEN KUTLUYORUM

DURAKLARA GÜNEŞ ENERJİLİ AYDINLATMA

KOCAELİSPOR-2 ANTALYASPOR-1

KOCAELİ TİCARET ODASI’NA ZİYARETLER

SADETTİN SARAN'IN EVİNDE ARAMA YAPILIYOR.İFADEYE .ÇAĞIRILDI !

SİLAHLI SALDIRIYI GERÇEKLEŞTİRENLER YUVACIK’TA YAKALANDI!

Gölcükspor - Darıca Türkeli Gençlikspor ile Pazar günü karşılaşıyor ZİRVEYE GİDEN YOLDA KRİTİK DERBİ!

ORMANLIK ALANDA CESET BULUNDU

GÖLCÜK NECATİ ÇELİK DEVLET HASTANESİNDE BAŞARILI OPERASYON

MİNİKLER YERLİ ÜRETİMİ UYGULAYARAK KEŞFETTİ

“2026’DA EKONOMİK TOPARLANMA SÜRECEK”

ENGELLERİ AŞAN ADIMLAR SAHNEYE TAŞINIYOR

SINIF BAŞKANININ SEÇİM VAADİ BÜYÜKAKIN’DI: ÖĞRENCİLER BÜYÜK SEVİNÇ YAŞADI

KARTEPE’DE YALNIZLIKLAR PAYLAŞILIYOR

UNUTULAN EŞYALAR BÜYÜKŞEHİR ZABITASI İLE GÜVENDE

Bir Teşekkürün Ötesinde: TÜPRAŞ’ta 9 YILIN BIRAKTIĞI İZ

VALİ AKTAŞ’DAN LASTİK İŞ KOCAELİ ŞUBESİNE ZİYARET

Yükleniyor

Değirmendere’de Çift Bıçakla dehşet saçtı

Atamız Değirmendere’de anıldı

Değirmendere sahiline yeni yaya geçiş köprüsü

Gölcük Belediyesi’nden Deliloğlu Caddesi’ne Hız Kesici Düzenlemesi

Kuruçeşme Camii Halıcı 4-6 Yaş Kur’an Kursu’nda yeni dönem kayıtları devam ediyor SUCU: “ÇOCUKLARIMIZI HEM MANEVİ HEM SOSYAL YÖNDEN GELİŞTİRİYORUZ”

Değirmendere Kayık Çekek Yeri yoğun katılımla tanıtıldı GÖLCÜK’E DEĞER KATAN PROJE

Değirmendere’de 30 Ağustos Zafer Bayramı coşku ile kutlandı

Değirmendere Atatürk Mahallesi, 585 Ada Sitesi sakinlerinden anlamlı etkinlik ÇOCUKLARA HEM TEMİZLİK HEM GÜVENLİK BİLİNCİ KAZANDIRILDI

Değirmendere Çınarlık Meydanı’nda Küptaş Tamiratı ile Zemin Yenilendi

Değirmendere'de Anlamlı Anma ET PİLAV VE LOKMA İKRAMIYLA DEPREM ŞEHİTLERİ YÂD EDİLDİ

PROMOSYON PARASI İÇİN ACELE ETMEYİN OCAK'I BEKLEYİN !

KOCAELİ TİCARET ODASI’NA ZİYARETLER

“2026’DA EKONOMİK TOPARLANMA SÜRECEK”

İŞLETMELER YILBAŞI GECESİ 03.30’A KADAR AÇIK KALACAK

BAKAN IŞIKHAN'DAN ASGARİ ÜCRET AÇIKLAMASI

HER ADIMIMIZI ESNAF İÇİN ATIYORUZ

ALTIN DA YÜKSELİŞ SÜRECEK Mİ ?

BU KARAR YÜZ BİNLERCE ABONEYİ İLGİLENDİRİYOR !

‘TÜRKİYE, İHRACATTA GÜÇLÜ İVMESİNİ SÜRDÜRÜYOR’

KSO Başkanı Zeytinoğlu sanayi üretim endeksini değerlendirdi

Başkan Özlü’den Başiskele’deki Yol Çalışmalarına Yakın Takip

1 Mart Vapur İskelesi Otoparkı nefes aldırdı

Büyükşehir’den trafiği rahatlatacak bir adım daha

Geleceğimizin teminatı gençler için 17. Bilgievi Körfez İlçesi’nde açıldı BAŞKAN BÜYÜKAKIN: “ESERİ OLMAYANIN YERİNDE YELLER ESER”

Başiskele Yeniköy Termal Tesis gün sayıyor; KOCAELİ, YAKINDA TERMALİ İLE DE ANILACAK

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.FENERBAHÇE A.Ş. 17 11 0 6 25 39
2.GALATASARAY A.Ş. 16 12 1 3 24 39
3.TRABZONSPOR A.Ş. 16 10 1 5 14 35
4.GÖZTEPE A.Ş. 16 8 3 5 10 29
5.BEŞİKTAŞ A.Ş. 16 7 4 5 7 26
6.SAMSUNSPOR A.Ş. 16 6 3 7 4 25
7.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş. 16 6 5 5 -2 23
8.KOCAELİSPOR 17 6 6 5 -2 23
9.RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ 16 5 6 5 5 20
10.CORENDON ALANYASPOR 16 3 4 9 -1 18
11.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş. 16 4 6 6 -3 18
12.TÜMOSAN KONYASPOR 17 4 8 5 -8 17
13.GENÇLERBİRLİĞİ 16 4 9 3 -4 15
14.KASIMPAŞA A.Ş. 16 3 7 6 -7 15
15.HESAP.COM ANTALYASPOR 17 4 10 3 -15 15
16.ZECORNER KAYSERİSPOR 17 2 6 9 -17 15
17.İKAS EYÜPSPOR 17 3 10 4 -14 13
18.MISIRLI.COM.TR FATİH KARAGÜMRÜK 16 2 11 3 -16 9