• BIST 100

    10923,76%0,61
  • DOLAR

    42,46% 0,12
  • EURO

    49,16% 0,06
  • GRAM ALTIN

    5688,29% 0,95
  • Ç. ALTIN

    9257,74% 0,00

Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, hızlı çözümler sunarak vatandaşın sesi oluyor

Kocaeli 9.05.2025 13:47:00 0
Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi ile en kolay bağlantı noktası olan 153 Çağrı Merkezi, vatandaşların ihtiyaçlarına hızlı ve etkili çözümler sunarak hizmet kalitesini artırıyor. Hem telefon hem de dijital platformlar üzerinden her yaştan ve her kesimden Kocaeliliye ulaşarak, sorunlara anında çözüm üretiyor. 

 

KOCAELİ’NİN SORUNLARINA HIZLI ÇÖZÜM 

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş odaklı hizmet anlayışının en önemli örneklerinden biri olan 153 Çağrı Merkezi, kente dair her konuda çözümün adresi olmaya devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi’nin sunduğu her türlü hizmete kolay ve hızlı erişim sağlayan 153, gerek telefonla gerekse dijital platformlar üzerinden vatandaşlarla birebir iletişim kurarak, Kocaelililerin sesi, gözü ve kulağı hâline gelmiş durumda. Bu sistem, Kocaeli halkının ihtiyaç ve taleplerine hızla çözüm üretirken, Büyükşehir’in hizmet kalitesini de sürekli olarak artırıyor.

 

TEK NUMARADA TOPLANAN HİZMET

Belediye ile vatandaş arasında doğrudan ve hızlı bir köprü kuran 153, ulaşımdan sosyal hizmetlere, çevreden altyapıya kadar birçok konuda gelen talep ve şikâyetleri ilgili birimlere yönlendirerek çözüm süreçlerini başlatıyor. Kocaelililer, günün her saati ulaşılabilir olması sebebiyle çözüm için ilk olarak 153’ü arıyor. Tek numaradan sunulan bu hizmet kolaylığı vatandaşlara hem zaman kazandırıyor hem de bürokratik işlemleri minimuma indiriyor. 2024 yılında toplam 1 milyon 302 kişiyle iletişime geçen 153 Çağrı Merkezi, vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü vazifesi görüyor.

 

TALEP VARSA, ÇÖZÜM DE VAR

Çağrı Merkezi'ne gelen her başvuru, uzman personel tarafından titizlikle dinleniyor ve vakit kaybetmeden çözüme ulaştırılmak üzere ilgili birimlere iletiliyor. Özellikle ulaşım saatlerine dair bilgi talepleri, toplu taşıma güzergâhlarıyla ilgili sorular ve sefer düzenlemelerine dair öneriler en çok gündeme gelen konular arasında yer alıyor. Vatandaşlar, yaşadıkları mahalledeki çevre temizliği, ilaçlama ya da altyapı sorunlarını da bu kanal üzerinden Büyükşehir’e ulaştırıyor. Aynı zamanda sosyal yardım projeleri, hasta yatağı temini ya da evde bakım gibi insan odaklı hizmetlerle ilgili bilgi almak isteyen vatandaşların da ilk durağı yine 153 oluyor. Sadece sorun iletmek değil, öneri ve teşekkürlerini de iletmek isteyen Kocaelililer için bu merkez, samimi bir diyalog ortamı sunuyor.

 

DİJİTAL İLETİŞİMLE 7/24 HİZMET

Çağrı Merkezi sadece telefonda değil, sosyal medya ve mobil uygulamalar üzerinden de vatandaşla etkileşim hâlinde. Instagram, Facebook, X gibi sosyal ağlar aracılığıyla gelen mesajlara anlık dönüşler sağlanırken, mobil uygulama üzerinden iletilen bildirimler de kısa sürede çözüme kavuşturuluyor. “Çek-İlet Kocaeli” gibi dijital araçlarla sokaktan bir fotoğraf göndererek bile bildirimde bulunmak mümkün. Bu dijital kolaylıklar, özellikle genç kuşaklar arasında çağrı merkezinin tercih edilme oranını artırıyor.

 

VATANDAŞ NEYİ MERAK EDİYOR?

153’e yönelen sorular arasında bazı başlıklar öne çıkıyor. Özellikle toplu taşıma sistemine dair detaylar vatandaşların merak ettiği ilk konular arasında yer alıyor. Hangi otobüs nereden geçiyor, sefer saatleri güncellendi mi, yeni hat açıldı mı? gibi sorular, çağrı merkezine sık yöneltilen başvurulardan sadece birkaç tanesini oluşturuyor. 

 

SOSYAL YARDIMLAR HAKKINDA BİLGİ TALEPLERİ

Yine sosyal destek hizmetlerine dair bilgi talepleri, “Hoş Geldin Bebek” gibi projeler, gıda ve erzak yardımları ya da engelli bireyler için sağlanan imkânlar da sıklıkla dile getirilen başlıklar arasında. Mahalle bazlı ilaçlama çalışmaları, sahipsiz hayvanlarla ilgili yapılacak işlemler, zabıta denetimleri ya da kent genelinde yapılan altyapı yenilemeleri de vatandaşların yakından takip ettiği hizmetler arasında yer alıyor. 

 

153, VATANDAŞ İLE KÖPRÜ VAZİFESİ GÖRÜYOR

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, yalnızca bir iletişim hattı değil, vatandaşın doğrudan temsiliyetini sağladığı ve çözümün merkezinde yer aldığı güçlü bir platform olarak hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaş, bu merkez sayesinde yalnızca bir bilgiye ulaşmıyor ve aynı zamanda şehrine dair söz hakkı olduğunu hissediyor. Talepleri dikkate alınan ve çözüm bulan bir sistem, kent yaşamını da daha yaşanabilir kılıyor.

 

Kocaelispor, Gençlerbirliği maçına hazırlanıyor "HER MAÇI KAZANMAYA OYNAMAK DURUMUNDAYIZ"

Komşu’dan Gölcükspor’a transfer

Gölcük’te Kadına Şiddete Karşı Anlamlı Program “KADINA YÖNELİK ŞİDDETE HAYIR”

Gölcük Arama Kurtarma Derneği GESOTİM Başkanı Necmi Kocaman “DEPREM ÖNCESİ HAZIRLIK HAYAT KURTARIR”

Gölcük’te Kadın Muhtarlar 25 Kasım’da bir araya gelerek “KADINA ŞİDDETE HAYIR!” DEDİLER

CHP Gölcük İlçe Kadın Kolları Başkanı Ulviye Yılmaz “KADINLAR SUSMUYOR, DİRENİYOR, KAZANACAK!”

Uğur Mumcu Ortaokulu Öğrencilerinden 24 KASIM’DA KIRMIZI HALILI SÜRPRİZ

Değirmendere Uğur Mumcu Ortaokulu öğrencileri TEMA İLE DOĞAYA NEFES OLDULAR

Milli Eğitim Müdürü’nden Başkan Büyükakın’a teşekkür

Gölcük’te Erzurum Günleri Başlıyor TOPKAYA “TÜM HEMŞEHRİLERİMİZİ BEKLİYORUZ”

CHP Gölcük İlçe Örgütü, emekçilerle sabah buluşması gerçekleştirdi

Başiskelelilere Önemli Hatırlatma: Son Gün 1 Aralık

“Paylaştığımız Kültürel Miras" fotoğraf sergisi Kocaeli’de ziyaretçilerle buluştu

Yeniden Refah Partisi Gölcük İlçe Başkanı Osman Çavdar “SÜREÇ DEĞİL, DAYATMA İLE KARŞI KARŞIYAYIZ”

Kocaelispor’un genç yeteneği Eskişehirspor’da

Körfez Gençlerbirliği ilk yarıyı 17 puanla tamamladı

KOCAELİSPOR'DAN ÖĞRETMENLER GÜNÜ SÜRPRİZİ

Değirmendere’de Çift Bıçakla dehşet saçtı

SÜPER AMATÖR LİG’DE İLK YARI TAMAMLANDI

Kaptan Ahmet Oğuz’dan taraftarlara övgü

BAL’da Zorlu Hafta Kapıda: 9. HAFTADA TAKIMLARIMIZIN ZORLU MÜCADELELERİ!

Gölcük’te 24 Kasım Öğretmenler Günü coşkuyla kutlandı GELECEĞİ İNŞA EDEN ÖĞRETMENLERE SAYGI VE MİNNETLE…

TÜMGES, KADEM iş birliğiyle sanat atölyesi gerçekleştirdi CAMKIRAN  “KÜLTÜREL MİRASI GELECEĞE TAŞIYORUZ”

Başkan Büyükakın, Başiskele Kavşağı'nda son durumu açıkladı EKİPLER 6 NOKTADA BİRDEN ÇALIŞMALARINI SÜRDÜRÜYOR

KSO Başkanı Zeytinoğlu kasım ayı kapasite kullanım oranlarını değerlendirdi

HAKEVİ Başkanı Burhanettin Çalgan, “YETİMLERE, ÖĞRENCİLERE VE İHTİYAÇ SAHİPLERİNE UMUT OLUYORUZ”

Büyükşehir’den yeni meclis ve yönetim binası

Gölcük’te trafik sorunu minibüsçüleri zorluyor BAŞKAN ÇAVDAR: “DEFALARCA SÖYLEDİK, ÇÖZÜM YOK”

Kitaphane’nin Müdavimleri Daha Çok Artacak

Büyükşehir’in çevre projelerine ulusal ödül

Yükleniyor

Değirmendere’de Çift Bıçakla dehşet saçtı

Atamız Değirmendere’de anıldı

Değirmendere sahiline yeni yaya geçiş köprüsü

Gölcük Belediyesi’nden Deliloğlu Caddesi’ne Hız Kesici Düzenlemesi

Kuruçeşme Camii Halıcı 4-6 Yaş Kur’an Kursu’nda yeni dönem kayıtları devam ediyor SUCU: “ÇOCUKLARIMIZI HEM MANEVİ HEM SOSYAL YÖNDEN GELİŞTİRİYORUZ”

Değirmendere Kayık Çekek Yeri yoğun katılımla tanıtıldı GÖLCÜK’E DEĞER KATAN PROJE

Değirmendere’de 30 Ağustos Zafer Bayramı coşku ile kutlandı

Değirmendere Atatürk Mahallesi, 585 Ada Sitesi sakinlerinden anlamlı etkinlik ÇOCUKLARA HEM TEMİZLİK HEM GÜVENLİK BİLİNCİ KAZANDIRILDI

Değirmendere Çınarlık Meydanı’nda Küptaş Tamiratı ile Zemin Yenilendi

Değirmendere'de Anlamlı Anma ET PİLAV VE LOKMA İKRAMIYLA DEPREM ŞEHİTLERİ YÂD EDİLDİ

KSO Başkanı Zeytinoğlu kasım ayı kapasite kullanım oranlarını değerlendirdi

KSO Başkanı Zeytinoğlu bütçe gerçekleşmelerini değerlendirdi

Gölcük Kuyumcular Derneği Başkanı Ceyhun Gemici “ALTIN SADECE YATIRIM DEĞİL, AYNI ZAMANDA KALICI BİR DEĞERDİR”

KSO Başkanı Zeytinoğlu cari denge verilerini değerlendirdi

KSO Başkanı Zeytinoğlu sanayi üretim endeksini değerlendirdi

TÜED Gölcük Şube Başkanı Ergun Şahin “2000 SONRASI EMEKLİLERİN İNTİBAKI YAPILMALI”

KSO Başkanı Zeytinoğlu ekim ayı dış ticaret verilerini değerlendirdi

KSO Başkanı Zeytinoğlu ekim ayı enflasyon verilerini değerlendirdi

Gölcük Esnaf Kefalet’ten 10 Ayda 185 Milyon TL Kredi Desteği

Aydoğdu, “Altın hâlâ güvenli liman olma özelliğini koruyor”

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.GALATASARAY A.Ş. 13 10 1 2 20 32
2.FENERBAHÇE A.Ş. 13 9 0 4 18 31
3.TRABZONSPOR A.Ş. 13 8 1 4 11 28
4.SAMSUNSPOR A.Ş. 13 6 1 6 7 24
5.GÖZTEPE A.Ş. 13 6 2 5 9 23
6.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş. 13 6 3 4 0 22
7.BEŞİKTAŞ A.Ş. 13 6 4 3 5 21
8.CORENDON ALANYASPOR 13 3 4 6 -1 15
9.TÜMOSAN KONYASPOR 13 4 6 3 -2 15
10.KOCAELİSPOR 13 4 6 3 -4 15
11.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş. 13 3 5 5 -5 14
12.HESAP.COM ANTALYASPOR 13 4 7 2 -10 14
13.RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ 13 3 6 4 1 13
14.KASIMPAŞA A.Ş. 13 3 6 4 -5 13
15.GENÇLERBİRLİĞİ 13 3 8 2 -6 11
16.İKAS EYÜPSPOR 13 2 8 3 -9 9
17.ZECORNER KAYSERİSPOR 13 1 6 6 -18 9
18.MISIRLI.COM.TR FATİH KARAGÜMRÜK 13 2 9 2 -11 8