Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, hızlı çözümler sunarak vatandaşın sesi oluyor

Büyükşehir Belediyesi ile en kolay bağlantı noktası olan 153 Çağrı Merkezi, vatandaşların ihtiyaçlarına hızlı ve etkili çözümler sunarak hizmet kalitesini artırıyor. Hem telefon hem de dijital platformlar üzerinden her yaştan ve her kesimden Kocaeliliye ulaşarak, sorunlara anında çözüm üretiyor. 

 

KOCAELİ’NİN SORUNLARINA HIZLI ÇÖZÜM 

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş odaklı hizmet anlayışının en önemli örneklerinden biri olan 153 Çağrı Merkezi, kente dair her konuda çözümün adresi olmaya devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi’nin sunduğu her türlü hizmete kolay ve hızlı erişim sağlayan 153, gerek telefonla gerekse dijital platformlar üzerinden vatandaşlarla birebir iletişim kurarak, Kocaelililerin sesi, gözü ve kulağı hâline gelmiş durumda. Bu sistem, Kocaeli halkının ihtiyaç ve taleplerine hızla çözüm üretirken, Büyükşehir’in hizmet kalitesini de sürekli olarak artırıyor.

 

TEK NUMARADA TOPLANAN HİZMET

Belediye ile vatandaş arasında doğrudan ve hızlı bir köprü kuran 153, ulaşımdan sosyal hizmetlere, çevreden altyapıya kadar birçok konuda gelen talep ve şikâyetleri ilgili birimlere yönlendirerek çözüm süreçlerini başlatıyor. Kocaelililer, günün her saati ulaşılabilir olması sebebiyle çözüm için ilk olarak 153’ü arıyor. Tek numaradan sunulan bu hizmet kolaylığı vatandaşlara hem zaman kazandırıyor hem de bürokratik işlemleri minimuma indiriyor. 2024 yılında toplam 1 milyon 302 kişiyle iletişime geçen 153 Çağrı Merkezi, vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü vazifesi görüyor.

 

TALEP VARSA, ÇÖZÜM DE VAR

Çağrı Merkezi'ne gelen her başvuru, uzman personel tarafından titizlikle dinleniyor ve vakit kaybetmeden çözüme ulaştırılmak üzere ilgili birimlere iletiliyor. Özellikle ulaşım saatlerine dair bilgi talepleri, toplu taşıma güzergâhlarıyla ilgili sorular ve sefer düzenlemelerine dair öneriler en çok gündeme gelen konular arasında yer alıyor. Vatandaşlar, yaşadıkları mahalledeki çevre temizliği, ilaçlama ya da altyapı sorunlarını da bu kanal üzerinden Büyükşehir’e ulaştırıyor. Aynı zamanda sosyal yardım projeleri, hasta yatağı temini ya da evde bakım gibi insan odaklı hizmetlerle ilgili bilgi almak isteyen vatandaşların da ilk durağı yine 153 oluyor. Sadece sorun iletmek değil, öneri ve teşekkürlerini de iletmek isteyen Kocaelililer için bu merkez, samimi bir diyalog ortamı sunuyor.

 

DİJİTAL İLETİŞİMLE 7/24 HİZMET

Çağrı Merkezi sadece telefonda değil, sosyal medya ve mobil uygulamalar üzerinden de vatandaşla etkileşim hâlinde. Instagram, Facebook, X gibi sosyal ağlar aracılığıyla gelen mesajlara anlık dönüşler sağlanırken, mobil uygulama üzerinden iletilen bildirimler de kısa sürede çözüme kavuşturuluyor. “Çek-İlet Kocaeli” gibi dijital araçlarla sokaktan bir fotoğraf göndererek bile bildirimde bulunmak mümkün. Bu dijital kolaylıklar, özellikle genç kuşaklar arasında çağrı merkezinin tercih edilme oranını artırıyor.

 

VATANDAŞ NEYİ MERAK EDİYOR?

153’e yönelen sorular arasında bazı başlıklar öne çıkıyor. Özellikle toplu taşıma sistemine dair detaylar vatandaşların merak ettiği ilk konular arasında yer alıyor. Hangi otobüs nereden geçiyor, sefer saatleri güncellendi mi, yeni hat açıldı mı? gibi sorular, çağrı merkezine sık yöneltilen başvurulardan sadece birkaç tanesini oluşturuyor. 

 

SOSYAL YARDIMLAR HAKKINDA BİLGİ TALEPLERİ

Yine sosyal destek hizmetlerine dair bilgi talepleri, “Hoş Geldin Bebek” gibi projeler, gıda ve erzak yardımları ya da engelli bireyler için sağlanan imkânlar da sıklıkla dile getirilen başlıklar arasında. Mahalle bazlı ilaçlama çalışmaları, sahipsiz hayvanlarla ilgili yapılacak işlemler, zabıta denetimleri ya da kent genelinde yapılan altyapı yenilemeleri de vatandaşların yakından takip ettiği hizmetler arasında yer alıyor. 

 

153, VATANDAŞ İLE KÖPRÜ VAZİFESİ GÖRÜYOR

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, yalnızca bir iletişim hattı değil, vatandaşın doğrudan temsiliyetini sağladığı ve çözümün merkezinde yer aldığı güçlü bir platform olarak hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaş, bu merkez sayesinde yalnızca bir bilgiye ulaşmıyor ve aynı zamanda şehrine dair söz hakkı olduğunu hissediyor. Talepleri dikkate alınan ve çözüm bulan bir sistem, kent yaşamını da daha yaşanabilir kılıyor.

 



Değirmendere Kayık çekek alanı OLTA BALIKÇILARIN GÖZDE MEKÂNI OLDU

Kuş ve Balık sevgisi giderek yoğun ilgi görüyor ATA PET MARKET TÖRENLE HİZMETE AÇILDI

Değirmenderede’ki takıcılar sokağında gelişi güzel araç parkları ULAŞIMI OLUMSUZ ETKİLİYOR

Gölcük ADD’de yeni üyelere rozetleri takıldı

GÖLCÜK'TE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ CUMHURİYET MAHALLESİ'NDEN BAŞLADI

Çöken yola su bidonu ile çözüm aradılar

Değirmendere Vatan Caddesi girişinde yol yeniden çöktü

Ramazan Ayında En Güzel Sofralar DEĞİRMENDERE YALI EVLERİ’NDE YAŞANIR

Elit Kuaför bayanların gözde mekânı BAKIMLI OLMAK BİR AYRICALIKTIR

Değirmendere Sahili’ne yakışmayan görüntüler

Gürel, “Uzun vadede dövizden ve faizden daha fazla getirisi olan yatırım altındır”

“Bayram İkramiyesi kurban hissesi kadar olmalı”

“GÖLCÜK ESNAFIMIZA YÖNELİK DESTEKLERİMİZİ SÜRDÜRECEĞİZ”

Gürel, “Altın her zaman banka faizi ve dövizden daha karlıdır”

KSO Meslek Komiteleri Müşterek Toplantısı gerçekleştirildi

SAVDES-SEN Kocaeli Bölge Şube Başkanı Özhan İmre "MEMUR VE EMEKLİNİN EKONOMİK DURUMU BEKA SORUNUDUR"

TÜED Gölcük Şube Başkanı Ergun Şahin, “MUAYENE VE İLAÇ KATKI PAYLARI KALDIRILMALI”

“Uzun vadede altın en güvenilir yatırım aracıdır”

Başkan Zeytinoğlu, Trump’ın gümrük artırımlarının Türkiye’ye olası etkilerini değerlendirdi

Mısırlıoğlu, “Faiz oranlarının düşmesiyle kredi başvuruları arttı”

“Bir annenin yüreği, bütün bir insanlığın sığınağıdır”

GESOTİM’den KOÜ Gölcük Ali Özbay Meslek Yüksekokulu öğrencilerine “AFETLERE HAZIR OL” ÇALIŞTAYI

“GÖLCÜK YATIRIMLAR KONUSUNDA NEDEN ÜVEY EVLAT MUAMELESİ GÖRÜYOR?”

“Gölcük Halkının Geleceği İpotek Altına Alınıyor”

Gürel, “Uzun vadede dövizden ve faizden daha fazla getirisi olan yatırım altındır”

GÖLCÜKLÜ ÇOCUKLAR ELLERİYLE ANNELERİNE HEDİYE YAPTI

Gölcük Özel Ana Kucağı Kreş Gündüz Bakım Evinde ÖZEL ÇOCUKLARA ÖZEL EĞİTİM HİZMETİ VERİLİYOR

Yarhisar Müze Gemisi ziyaretçilerini ağırlamaya devam ediyor

Başkan Yılmaz ve yönetiminden ziyaretler

Şampiyon kızlardan Başkan Sezer’e ziyaret

Büyükşehir, Anneler Günü’nü özel bir programla kutlayacak; “BİR GÜLÜŞÜN YETER ANNE”

İzmit Oyuncak Müzesi'nde duygular, renklerle anlatılacak

Başkan Büyükakın’a duygu dolu mektup

KO-MEK Başiskele ilçe sergisinde “tarım” vurgusu yapıldı; BAŞKAN BÜYÜKAKIN: ÜRETEN DEVLETLER AYAKTA KALACAK

Genel Sekreter Baraçlı’dan projelere sıkı takip

Halk Et Mobil Aracı Körfez’de yoğun ilgi gördü

İzmit’te halk müziği coşkusu yaşandı

Büyükşehir Belediye Başkan Doç.Dr.Tahir Büyükakın’ın katıldığı törende; KİRAZDERE’YE 2 YILDA 16 BİN ALABALIK SALINDI

Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Kocaeli’nin şifa kaynağı yakında kapılarını açıyor

KASKF Başkanı Murat Aydın’dan Gölcükspor’a Ziyaret

Büyükşehir’den şampiyonluğa yakışır Kocaelispor aydınlatması STAT KAVŞAĞINI KOCAELİSPOR’UN ARMASI AYDINLATIYOR

Gölcük Belediyespor Voleybol Takımımının Hedefi Türkiye Şampiyonası HEP DESTEK, TAM DESTEK

Kızılay Gölcük Şubesi Başkanı Orhan Barış, “KAN BAĞIŞLAMAK HAYAT KURTARIR”

Kesgin, “Küçük esnaf yaşarsa, mahalle yaşar”

“VAR GÜCÜMÜZLE ÇALIŞIYORUZ”

KOCAELİ’NİN TEK ULUSAL FOTOĞRAF YARIŞMASI BAŞLADI

Çiftlik Mahallesi’nde alt yapı çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor

11 Mayıs Pazar günü Anneler günü GÖLCÜK ANNELER GÜNÜ İÇİN HAZIR

Macar heyetinden SEKA Kâğıt Müzesi’ne tam not

Yükleniyor